overstappen elektra en gas wie helpt mij?

Discussion in 'De lounge' started by djellybelly, Apr 28, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

wij willen graag verder kijken voor ander elektra en gas, wie ken mij helpen, ik zoek echt al heel deochtend maar kom er niet uit.

ik snap het niet, en ik durf ook niet over te stappen, ik ben dan weer bng dat ik ergens de fout iin ga.

wie o wie

hoogverbruik 1868
    laag verbruik 1223
    gas verbruik 104

alvast bedankt

2. Mikki77

Mikki77 VIP lid

Nov 17, 2007
    5,698
    0
    36
    Noord-Holland
    Wat bedoel je precies, weet je niet hoe je moet overstappen, of wil je weten waar je het minste betaalt? Dat laatste weet ik ook niet, maar het overstappen zelf is heel makkelijk. Je hoeft alleen maar de maatschappij te bellen waar je heen wilt, en zij regelen de rest. Je hoeft zelf niks op te zeggen, dat doen zij voor je.

Alleen 1 tip: stap niet over naar de Nederlandse Energie Maatschappij of naar Oxxio. Daar heb ik al heeeeel veel klachten over gehoord!!

3. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

bedankt voor je reactie, het gaat me er meer om dat ze vaak veel beloven, maar iet na komen, en ik wil uiteraard minder betalen.

4. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    En let erop dat als je overstapt je de kans hebt dat je voor de leidingen nog extra (huur) moet betalen omdat die waarschijnlijk van je huidige leverancier zijn.

5. Linda10280

Linda10280 Fanatiek lid

Nov 6, 2005
    1,764
    1
    0
    Huisvrouw
    Hoorn
    Even tussendoor: ook niet overstappen naar Energie Direct!
    Google het maar is ;)

Gisteren was er om half 9 's avonds nog een heel programma van radar over.
    Ik geloof op ned.2...maar kan ook 3 zijn geweest ;)

Daarin werd besproken welke echt goed zijn om na overtestappen.

6. limmeke

limmeke VIP lid

May 28, 2008
    17,318
    0
    0
    waar je op moet letten is dat je je niet laat verleiden door de eerste lokkertjes.. dus lekker lage tarieven in het begin.. dus even nakijken hoe hoog hun tarieven zijn voor bestaande klanten.

Oxxio ( ik heb er gewerkt) en verdere vage maatschappijen zou ik links laten liggen.

Ik zie dat je erg weinig gasverbruik hebt... op gas kan je het meest besparen..

er zijn allerlei vergelijksites... waar je kan kijken wie de goedkoopste aanbieder is. Daarna google je op de aanbieder en kan je zien hoe tevreden nederland is over die aanbieder.

Share This Page