Stel je eens voor dat het jouw kindje zou zijn die dat smerige drinkwater zou moeten drinken? je gunt ieder kind en mens toch schoon drinkwater. Dat mensen dan weer gaan lopen zeiken dat ze het zelf minder hebben kom op zeg, jullie hebben iedere dag te eten op je bord, water wat uit de kraan stroomt en een opgemaakt bedje, tuurlijk hoef je niks te geven maar ga niet lopen klagen dat de Nederlandse regering eens naar de mensen hier moeten kijken want dan doen ze heus wel! Ik had zelf al de eerste dag samen met mijn zusje een bedrag gestort! ik vindt het een super goeie actie en ik steun het ook heel erg! zoals ik al zei iedereen verdient schoon drinkwater en als wij daar aan bij kunnen dragen doe ik dat graag!
Ik sluit me hier bij aan! Otje: ik had ook wel wat meer verwacht mbt het bedrag maar idd we mogen niet klagen! We eten massaal ons rond de komende dagen en met oud en nieuwe schieten we weer miljoenen de lucht in wat is dan een klein bedrag om bij te kunnen dragen voor een ander wat voor ons zo van zelf sprekend is WATER. hier staat ook de digitale tv op zender 55 daar in continu het glazen huis.
waarom is hier nou zo weinig animo voor? ik had echt meer verwacht van ons allen die altijd zo met elkaar mee leven.
Hoi ten eerste heb ik ook een donatie gedaan... Ten tweede wil ik zeggen dat ik het wel erg jammer vind dat er zo "veroordelend" gesproken wordt over mensen die aangeven niet te storten, en dat iedereen maar wat moete geven en dat het geen reden is om niet te storten omdat ze het zelf slecht zouden hebben. Er bestaat namelijk wel degelijk armoede hier in NL, nee ikzelf heb niets te klagen en velen met mij niet, maar er zijn mensen die hebben niet elke dag brood op de plank, die zitten nu niet lekker warm bij de kachel omdat ze van gas af zijn gesloten omdat ze het niet konden betalen. Er zijn mensen die naar de voedselbank moeten en die dus niet ff een heerlijk kerstmaal op tafel kunnen zetten. Dus please hou vooroordelen over "dat mensen het allemaal zo goed hebben en best wel wat kunnen storten" AUB voor je want realistisch is het dus absoluut niet als dat wordt gezegd! Verder wil ik zeggen (voor de mensen die het kunnen en willen missen): STORTEN!
Ik heb ook gestort, we staan nu op 80 euro! Sinds Tijn geboren is gaan dit soort dingen me veel meer aan het hart. Moet zelf ook met mijn hele gezin en 2 honden rondkomen van 850 euro, maar dit zijn 2 euro goed besteed. Zelfs mensen die het hier slecht hebben, hebben het een stuk beter dan de mensen daar.
Laten we dit mooie initiatief nou niet gaan vervuilen. Stort als je het wilt en kunt missen. Kan of wil je dit niet reageer dan ook niet. De ts wou geen discussie starten hierover. Wil je dit wel: open dan een eigen topic. 80 euro is een mooi bedrag al.
Milli pb terug. Meiden ik bedoel met mijn berichtje niks anders dan dat ik het jammer vind dat er word geoordeeld. Wel of geen armoede in ned is een andere discussie, die zeer interresant kan zijn maar niet van toepassing is in dit topic. Ik kan en wil niet in een ander mans portemonee kijken en kan en wil niemand dwingen te storten. Ik hoop dat het zo duidelijker is.
Ik heb ook over niemand lopen oordelen en er staat zelfs in me bericht dat ik echt niet verwacht dat mensen storten, maar kom op mensen wij hebben het altijd nog stukken beter dan daar hoor. maar goed we gaan nu gewoon hopen dat er veel geld wordt ingezameld zodat we in ieder geval een aantal kinderen helpen aan schoon drinkwater!
Thanks, je PB was helder enneh ik hoop dat je mijn uitleg ook snapte in het antwoord Wil ook geen discussie starten hoor, daarvoor is dit een te goed topic, en ik hoop echt dat er via zwangerschapspagina veel geld binnen mag komen. Groetjessss, Mili