ik heb al een plaat aangevraagd en een donatie gedaan. ik vind 1 donatie wel genoeg ben namelijk ook niet zo rijk
Hmm... ik had ook een donatie gedaan (eerst van 5,00) maar zat me te bedenken dat ik vroeger voor televisieacties enzo vaak veel meer geld gaf. Ik heb er daarom net toch nog maar even wat bovenop gedaan. Geweldig meiden! Ik vind het super dat we hier de kerstgedachte zo laten zien! Groetjes, Josien
Iemand zei dat je ook op de actiesite kon zien, de naam zwangerschapspagina? Waar moet ik kijken dan? Ben wel benieuwd namelijk...staat het bedrag erbij dan...is wel leuk om ff in de gaten te houden namelijk.
http://seriousrequest.3fm.nl/page/07_komzelfinactie Hier staat de Top 10... Maar je kunt ook de hele lijst kijken. Groetjes, Josien
Hoi Mili, Als je hier onder klikt zie je dat wij als "Zwangerschapspagina" inmiddels al hebben gezorgd voor 132 euro! https://www.e-cumlaude.com/secure/p/Col ... 8ee029470f
Gaaf..ik zag het in de lijst ook maar was ff zoeken. Toen stond het op 102 euro. T gaat goed dus! Echt super actie! Haha is meteen weer up nu
Vandaag hebben wij met ons koor ook in de straten gezongen. Ook de opbrengst van die optredens gaat naar Serious Request! Morgen gaan twee koorleden naar Den Haag toe om het geld persoonlijk te overhandigen. Ik vind het wel geweldig moet ik zeggen... in de straten zag ik trouwens meer acties. Dat vond ik dan wel weer grappig! Groetjes, Josien
Bij ons bij de ijshockeyvereniging waar ik altijd ga kijken hebben ze ook een actie en via hyves ook. Super gaaf, ik ben trots op ons land dat iedereen zich er zo voor opzet.
Vind ik ook Conny. Onze meiden van het koor zijn net nog op de radio geweest. Ze hebben hun geld overhandigd en mochten zelfs een stukje zingen hahahaha! Groetjes, Josien
o gaaf ik heb het gezien, ik heb hem nu de hele dag aanstaan. Wij hoorde gister dat ze in 2009 naar tilburg komen, echt onwijs gaaf. Dan gaan we elke dag kijken, mijn man en ik vokgen het elk jaar.
Wij hebben hem de hele dag ook aanstaan hier. Onze meiden waren goed in beeld en hebben zich in de picture gezongen. Hahaha, ze stonden helemaal te shaken zeiden ze toen ze net belden. Maar ik ben trots op ze! Een trotse dirigente...
meid super gaaf, kon je zelf niet mee? Ik kan me voorstellen dat je trots bent, ik ben zelfs trots terwijl ik het koor niet ken, hahahaha. onwijs goed dat er zoveel gedoneerd wordt, knuffel conny
Nou... op zich had ik wel gekund, maar ik voel me wat ziekjes en we moeten vannacht om 24.00 uur de nachtmis zingen. Dus ik wilde mijn stem toch maar even sparen . Ik vind het super dat zoveel mensen goeie acties organiseren in hun eigen omgeving en zo geld doneren. De echte kerstgedachte! Meiden, ik denk dat wij hier op ZP ook nog een steentje bij kunnen dragen. Als je dat nog niet gedaan hebt: klik dan even op de link op de eerste pagina en doneer! Al is het maar 1 eurootje... daarmee redden we een hoop kinderen van de dood! Groetjes, Josien