Eur 149,-? Kom op dames! Hier ff de link van pagina 1; https://www.e-cumlaude.com/secure/p/Col ... 8ee029470f En up maar weer!
De totale eindstrand van 3fm Serious Request is 5.249.466,- euro super toch............. De totaal eindstand van de zwangerschappagina laat ik aan otje over, aan haar de eer omdat zij de topicstarter is geweest
hier speciaal voor alle mensen die gekeken hebben en het missen, gerard ekdom die cliff richard en de young one´s doet. http://www.youtube.com/watch?v=L0RqDoHm0GY
Meiden: SUPER! We staan al op 189 euro! Enne... storten kan nog tot 31-12-2007 dus wie nog wil mag nog!
Goed idee. Heb al zelf rechtstreeks gestort. Lees dit nu pas.... Maar goeie actie.... dus meiden... nog ff meedoen.
Ik gun iedereen op de wereld schoon drinkwater en eten....ik hoop ook dat er vrede op de wereld komt en dat de grote pensioenbeheerders in nl niet meer investeren in verboden wapens waar onschuldige mensen mee worden vermoord....ik hoop ook dat alle kindsoldaten worden gered van de gruwelijkheden die ze moeten doorstaan en ik hoop ook dat de kleine kindprostituees worden geholpen overal ter wereld...en hoop ik dat mensen stoppen met de gruwelijke dierenmishandeling die het daglicht niet kunnen verdragen, en zo kan ik nog wel ff doorgaan.... Waar liggen de prioriteiten eigenlijk als het gaat om donaties? Goeie actie hoor maar als de regering nou dat verdubbelde bedrag nou eens in tienen splitst en bijvoorbeeld aan elke ellendigheid in de wereld iets zou doneren! Ik vind dat een veel beter idee
het bedrag wordt aan het rode kruis gedoneerd en wordt voor alle doeleinden gebruikt, de hoofd motto was het drinkwater omdat als je dat aanpakt de mensen sterker worden om de rest op te bouwen. Je kan aan de landen eten schenken maar je kan ze beter leren om zelf eten te verbouwen zodat er werkgelegenheid komt, voldoende eten en een economie die opgebouwd wordt. Dit alles begint bij het drinkwater.
Geweldig hè, dat eindbedrag. Mijn man en ik hebben maandagmiddag een plaatje aangevraagd en een donatie gedaan. Dat van Gerard op Youtube, geweldig! Ik had 't ook live gezien op de webcam toen. Lol!
Ik doel hier op, in tienen splitsten en aan elke ellendigheid iets doneren, de basis van leven dus van elke ellendigheid is drinkwater, dus ze doen het goed.
Niet mee eens.....je leest niet wat ik schrijf! Maar ga er niet verder over in discussie je bent zo gefocust op dat water...ik weet niet waar je het steeds over heb hoor....