Aan de lijn door de crisis....

Discussie in 'De lounge' gestart door Dushi, 18 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dushi

Dushi Niet meer actief

Wat een giller,

vanmorgen heb ik weer eens een lijstje gemaakt van de inkomsten en uitgaven :confused: :confused:

Mijn wederhelft heeft nu ook een papadag, dus ik moest het weer eens op een rijtje hebben staan. Nou, da's best schrikken!!

Maar goed, blij dat we in deze periode weer eens een spiegel voorgehouden krijgen en ons weer bewust zijn dat we het ontzettend goed hebben.

Nu weet ik weer precies hoeveel we uit kunnen geven per week en da's handig.

Als we wat meer willen sparen dan kunnen we bezuinigen op het boodschappengeld en de benzine... je raadt het al: dat wordt dus fietsen en geen overbodige hapjes en drank :( en da's wel goed voor de lijn

=D>

Ben er achteraf wel blij mee.... met zo'n noodzakelijk (crisis)lijstje... 8)

Groetjes,
    Danielle

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ja leuk om bij te houden vind ik altijd.

Ik doe dat al een tijdje ( ik ben namelijk gestopt met werken en heb ook geen Stufi meer)

Gaat erg goed vind ik.

Gister heb ik de daadwerkelijke uitgaven per week in mijn exel bestandje toegevoegd en ik heb nu een exact overzicht wat ik per week uitgeef en dus nog over heb die maand.

Ik heb namelijk wel een begroting van 75 euro voor de boodschappen per week, maar ik geef vaak maar 62 euro uit. Dat geldt ook voor de benzine. Mijn man werkt in de stad waar we wonen en ik heb verder de auto alleen nodig om boodschappen te doen. Ik heb dan ook een budget van 75 euro per maand. Maar door de verlaging van de benzineprijs hoeft er nog maar 50 a 55 euro in.

Toch leuk.

3. Dushi

Dushi Niet meer actief

Het was bij ons echt wel nodig, we gaven geld uit als water :oops: en voor die kleine was niets te gek.

Totdat ik laatst - door een foutje van mezelf - bij Intertoys de Dora laptop voor Vera niet meer kon pinnen :( :oops: #-o Shees, dan sta je voor paal !!!

Gelijk weer met twee benen op de grond gezet [-X hihih...

Ja, het was een goed plan vanmorgen!

Groetjes,
    Danielle

Deel Deze Pagina