zit er even helemaal doorheen

Discussie in 'De lounge' gestart door henkie24, 18 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. henkie24

henkie24 Niet meer actief

mijn zwangerschapsverlof liep 15 april af. 1maart heb ik te horen gekregen dat me contract niet werd verlengd. (te oud, te duur)
    nu heb ik zeer waarschijnlijk al een nieuwe baan op een kdv. ga dinsdag proefdraaien en als het bevalt van beide kanten ben ik aangenomen. maar dat wil ook zeggen dat ik me kleintje dus nu ook naar de oppas moet brengen. ze gaat 1 a 2 dagen naar mijn tante en 1 dag naar me moeder. maar ik zie er zo tegenop :( :( aan de ene kant ben ik heel blij dat ik werk weer heb gevonden en heb er ook wel zin in. maar dat het nu ook meteen een nieuwe baan is met werk wat ik nog nooit gedaan heb( was eerst verzorgende ig, en hiervoor verkoopster) en de combinatie met me kleintje weg te moeten brengen en te moeten missen :( ik heb gister al heel de dag zitten huilen als een klein kind en zie er zooooo tegenop. het is gewoon teveel ineens. maar goed misschien valt het allemaal wel mee.

als ik nu gewoon weer op me oude werk had kunnen beginnen wa het denk ik wel makkelijker geweest want dan had ik tussendoor gewoon een keer kunne bellen hoe het gaat met me meisje maar op een nieuwe job doe je dat ook weer niet.

sorry voor het gezeur maar moest het even van me afschrijven

2. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Hele dikke knuf meid.. Extra spannend nu je meisje 3 dagen naar "de oppas"gaat en jij in een nieuwe baan.. Tuurlijk kun je wel sneaky een keertje bellen hoe het gaat.. ;) Geloof me, eenmaal aan het werk is het best fijn om even met wat anders bezig te zijn, je meisje is vast in goede handen.. :D

3. Deb26

Deb26 Bekend lid

3 okt 2006
    626
    0
    16
    Ik werk ook op een kdv en bel ook minstens 1 a 2 keer naar mijn ouders om te vragen hoe het met haar gaat.
    Zolang je de kinderen de tent niet laten afbreken lijkt mij dat geen probleem...

Succes!
    Debby

4. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    Hoi, ik ben ook na mn verlof bij een nieuwe baas begonnen. Is de eerste keer wel even vreemd als je m voor de hele dag wegbrengt maar dat went wel.
    Misschien kun je een keer oppas-proefdraaien? dat je r een halve dag wegbrengt en dat jij alleen even iets gaat doen zodat je er aan kunt wennen>

En je hebt toch ook wel ff pauzes dat je ff kunt bellen? Komt allemaal goed meid!

5. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Als ze ergens begrijpen dat je je kleintje mist en even wil bellen is het wel op een kdv.
    Ik werk ook op een kdv en krijg hier niks dan begrip als er iets met Luc is.
    In ieder geval veel succes. Het is super leuk maar wel zwaar werk. In ieder geval een dikke cyber knuffel ;)

6. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ik kan me voorstellen dat je er tegenop ziet... Maar als er iémand is die wel begrijpt dat je tussendoor even wilt bellen om te vragen hoe het met de kleine gaat, dan zijn het de leidsters op het KDV wel!!
    Daarbij heb je ook nog pauzes dus... gelegenheid genoeg om even te bellen! Maak je daar asjeblieft niet druk om! Dat gaat vast en zeker allemaal goed kome meid!

Tuurlijk is het spannend wat er nu allemaal gebeurd en kan me goed indenken dat het teveel wordt in één keer. Maar het zal vast en zeker allemaal loslopen!

Heel veel succes (en vooral ook plezier!) a.s. dinsdag en hopelijk krijg je gewoon lekker die baan!

xxx Minya

7. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Heey Henkie!

Ik moet deze week ook weer beginnen en ik werk ook op een dagverblijf.....pffff weet op het moment precies hoe je je voelt. Als het fincancieel te doen was, dan zou ik stoppen met werken tot onze kleine 4 is....maar helaas......hoop dat het weekend nog heeeeeeeeel lang duurt *zucht*

Succes!!

Deel Deze Pagina