Vlekken van zonnebrandcreme

Discussie in 'De lounge' gestart door singa, 22 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. singa

singa Niet meer actief

Op de KDV smeren ze altijd erg ruim met de zonnebrandcreme. Erg fijn natuurlijk maar nu is het in de witte broek terecht gekomen.
    Ik heb het al in de vanish, chloor, soda en blue wonder gezet. Ik heb het ook nog met ossengal geprobeerd maar het is er nog niet helemaal uit. De vlek is wel wat lichter geworden.
    Nu las ik op internet dat je het in de wasbenzine moet zetten. Heeft iemand enig idee of dat werkt? Of heeft iemand nog andere tips?

2. Ebbie

Ebbie Niet meer actief

Geen idee. Ik lees mee!!!
    Aangezien ik veel witte kleding heb :)

3. MaRita

MaRita Actief lid

18 okt 2008
    465
    10
    18
    Hier heeft de wasbenzine idd goed geholpen (gele vlekken op een witte jurk).
    Ik zou echter niet de kleding helemaal in de benzine zetten.
    Ik heb een klein beetje op de vlekken gedaan, daarna ging ik met een schone theedoek goed invrijwen, even laten werken en in de wasmachine.
    Soms moet je het nog een keer doen.

4. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

goede tip! ik heb er zelf ook altijd last van.

5. singa

singa Niet meer actief

Verder geen tips meer?

6. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Kan je het niet in de zon laten bleken?

7. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Hier ook veel gele vlekken op witte kleding :(
    Volgens mij komt het vooral door de zonnebrand van Nivea? Mijn vriendin heeft zonnebrand van de Liddl en die heeft nergens last van ei ze, dus ik ga die ook maar kopen. Vind het echt zonde van al haar rompers, leggings en al :(

8. suus02

suus02 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.387
    864
    113
    home sweet home
    Het schijnt als je witte kleding wast met special wasmiddel voor witte was. Vlekken geeft als de kleding in aanraking is geweest met zonnebrand. Eenmaal vlekken dan wil soms glansspoelmiddel wel eens helpen.

9. eef80

eef80 Niet meer actief

Mijn smoeder had gisteren toevallig een tip hierover, bij haar werkte het perfect maar ik heb het zelf nog niet geprobeerd

Delen die geel zijn door de zonnebrand liggen op een schoteltje waar je vaatwaspoeder en water op hebt gelegd en een nachtje laten weken.

10. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.806
    4.191
    113
    Nou ik ga maar eens aan de slag hiermee. was van de week.zo stom om na het insmeren van de kids mijn handen aan mijn nieuwe witte broek af te vegen

Deel Deze Pagina