Hoi meiden, Ik barst van de jeuk. Sinds een week of 4 heb ik striae over heel mijn buik. Ik lijk wel een tijger. Ik voel de onderhuid letterlijk scheuren. En dat jeukt ontzettend!!! Weet niet wat ik moet doen. Buikcreme en koude washandjes helpen niet. Als ik ga krabben dan wordt de jeuk erger (net als bij verbranding door de zon). Slaap dus al een paar weken niet en kan echt wel huilen van de jeuk... Iemand ervaring of tips? Liefs
In ieder geval even door spreken met je vk, het kan zo op het eind ook komen van een verminderde werking van lever (dacht ik of de nieren) die geeft dan ook erge jeukklachten. Daarnaast ben je al zover op weg dat ze misschien kunnen proberen de bevalling wat te versnellen. Het gebruiken van mentholpoeder wil ook nog wel eens helpen dus dat kun je ook nog proberen. Succes
been there, done that.....verschrikkelijk!!!!!:x:x:x werd er gek van, ik had het savonds na het douchen..... enige dat hielp, metholgel!!!! opsmeren en vooral niet meer aankomen!!!!!! hoop dat je er wat aan hebt! succes!!! liefs!
probeer die vette olie eens van de weleda hielp hier de vorige keer zo goed smeert het erop en de jeuk trekt meteen weg
heb in het begin van de zwangerschap heel erg last van jeuk gehad en mentholgel... goedkoop en werkt fantastisch!
Hey meiden, Thnx voor de reacties. Ik zit echt van top tot teen onder de uitslag (mijn vriend wees me er op, ik dacht dat het die striae was...) en een jeuk dat ik heb!! Ik ben vanmorgen naar de HA geweest. Het is netelroos.... Een allergische reactie op iets. Iets wat ik gegeten heb, of op stress, of op kou/warmte, etc. Het kan van alles zijn, zal er alleen niet zo makkelijk achter komen wat het is. Heb loratadine-pilletjes gekregen (oftewel hooikoortspillen) tegen de jeuk. Hopelijk gaat de jeuk nu weg en kan ik vannacht weer een beetje slapen... Liefs