Beste lezers, Ik ben nog niet zwanger, maar we zijn er wel volop mee bezig. Ik ben alleen heel benieuwd of mensen leuke, orginele ideën hebben om het aan de familie kenbaar te maken. Groetjes
De 1e keer hebben wij het gewoon verteld. Iedereen wist dat wij bezig waren. Heb mijn moeder zelf als 1e gebeld op haar werk. 2e keer hebben wij het de familie met pasen verteld. Dat wij ook ergens een verrassings ei hadden verstopt. Mijn moeder wist het trouwens weer eerder want die belde mij op en had zo'n voorgevoel. Vrienden hebben wij het verteld op de surpriseparty van mijn vriend. Had ik een t-shirt laten maken voor Ruben met de tekst op de voorkant; 'he pssst, ik heb een geheim....' en op de achterkant; 'nee niet op mijn rug maar in mama's buik'. (ook gepikt van iemand anders hier op het forum ) Weet niet wanneer je het wilt vertellen aan je familie, wij dus al voor de echo's. Maar als je kunt wachten is het wel leuk om een foto daarvan in een lijstje te doen en die te geven.
Klaartje, goede vraag. Ik ben ook nog niet zwanger, maar deze vraag hebben we toch stiekem ook al eens aan elkaar gesteld gehad. We kiezen iig niet voor een kaartje, rompertje, etc. We willen het toch iets ruimer aanpakken, met iets meer verrassingseffect zeg maar. Dus inderdaad, als iemand ideeen heeft, graag
1e x; potje met blauwe en rose muisjes gemengd en op vaderdag aan de vaders gegegen.. die hadden niet door wat het was. 2ex t shirt met test niet langer in mijn eendje , die had zoonlief aan
Bij de eerste had ik chocolaatjes mee voor bij de thee...van die chocolaatjes met roze en blauwe spikkels van de jamin ofzo...dat was een suc6 Me schoonmoeder....moest wel ff turen maar toen had ze het door...en janken! geweldig...me eigen moeder wist het al. 2de keer hadden we onze dochter een soort van button op de gedaan met groot de text :ik word zus. Ook een suc6
wij hebben de eerste echo foto in een lijstje gedaan. en daar te tekst in gezet jullie kunnen mij nog niet horen jullie kunnen mij nog niet zien ik word in ...... geboren mag ik dan in dit fotolijstje misschien? ook hiet gejat op het forum hahaha liefs
Ik was ook van plan om het op een leuke originele manier te vertellen. Maar toen ik m'n ouders en schoonmoeder een dag na de test zag had ik het al eruit geflapt voordat ze de tijd hadden gehad om te gaan zitten.
De kleine is aankomende maand jarig. Op zijn verjaardag willen we hem een shirtje aantrekken waarop staat "Mijn mama heeft een baby in d'r buik " Ben zo benieuwd of ze het zien
Wij hebben onze hond (kleintje) een shirtje aangetrokken met "hoera mijn baasjes krijgen een baby" Ben blij dat ik het niet zomaar verteld heb.. want dit was een heel geslaagd idee!
1e zwangerschap: op 30 jarig huwelijksjubileum van m'n schoonouders. drie dozen in gepakt, eerste de passepartout, 2e fotolijstje, 3e echo. Ze dachten overigens dat ze nu eindelijk een foto van ons kregen. 3e zwangerschap: schoonouders verteld dat we een 5 persoons rijsttafel nodig hadden ipv een 4 persoons. Moeder: een hazenpaar met een mini chocohaasje er bij. Vader echo tussen trouwfoto's. 4e zwangerschap aan iedereen het zelfde: een koffertje met er in een boterkuipje (leeg), mes, beschuiten en twee kleuren muisjes, met de vraag of ze onze dochter wilde leren beschuit met muisjes smeren. Die vond ik tot nu toe het leukst eigenlijk. Kun je mooi bij een eerste doen en dan vrgen of ze het jullie kunnen leren.
je kunt tegenwoordig een foto op een taart af laten drukken.... ik ga bij een 2e de echo foto van de 13 weken echo op een taart af laten drukken en dan gezellig de hele fam uitnodigen voor een stukkie taart... dat lijkt me nou zo grappig...dat verwacht echt niemand!!!! en die foto,s zien er echt goed uit op een taart... echt herkenbaar zeg maar.. gr Jose
Hallo IK ben nog maar pril zwanger er zijn dus maar 4 mensen tegen wie ik het verteld heb : mijn man, schoonmama, pa en ma. Tegen mijn man : Hij kwam thuis en ik heb hem gezegd "schatje..je gaat niet blij zijn want ik heb zotte kosten gedaan"(meestal krijgt hij dit na een shoppingsdagje).HIj moest dus al lachen. Toen ben ik een gekocht bodietje gaan halen en heb het hem voorgelegd. Hij was sprakeloos begreep niet dat ik het mezelf zo moeilijk maakte door nu al babykleertjes te beginnen kopen(na 9 maanden werd het al wat moeilijker). Toen heb ik hem toegefluisterd "je wordt papa" en hij kreeg de tranen in zijn ogen. De andere 3 hebben we ingelicht bij een BBQ met hen. We waren naar zee geweest en zeiden dat we kadootjes voor hen hadden gekocht. Ze kregen dus een doosje en daar zaten 2 babysokjes in. Mijn schoonmama was sprakeloos, mijn mama vloog me om de hals en mijn papa...begreep niet wat hij met zo een kleine sokken moest doeneen paar seconden later viel zijn euro en het eerste wat hij vroeg was "ben je ziek"hihihihii Momenten om nooit te vergeten! X
Wij gingen bij mijn ouders eten en ik had gezegd dat ik voor de toetjes zou zorgen. Dat was simpel slagroomijs, maar dan met roze en blauwe muisjes erop! Dat was nog een heel gedoe om dat ongezien te maken, want de tafel staat in de (open) keuken! Mijn vader had het al vrij snel door, mijn moeder stond eerst raar te kijken. Maar toen viel het kwartje (half) en ze vroeg... "Of willen jullie hier iets mee zeggen?" en toen kwam er met een trillende stem bij mij "Ja" uit en we vlogen elkaar huilend in de armen Helaas werd het een mk, maar de keer erop zaten mijn man en ik in Turkije toen ik de test deed. We hebben er een foto van gemaakt en via Skype mijn ouders gebeld. Toen ze allebei achter de pc zaten, hebben we de foto doorgestuurd. Was ook heel leuk