misselijk en diarree...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door friezinne82, 30 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. friezinne82

friezinne82 Bekend lid

6 mrt 2009
    719
    0
    0
    ambulant woonbegeleider
    Hoi iedereen,

Ik ben inmiddels 39+ 4 weken zwanger en sinds gisteravond voel ik mij toch een partij niet fit:(! Ik heb gisteravond twee keer overgegeven en ben ik ontzettend aan de r*ce! Ik heb de hele nacht gedacht dat ik nog meer moest overgeven maar er kwam niets meer.

Ik durf nu eigenlijk niets meer te eten omdat ik bang ben dat alles er weer uitkomt.. Maar ik stel mij zo voor dat dit helemaal niet goed is voor de baby, als er weinig tot geen voedingsmiddelen binnen komen. Nu heb ik redelijk wat overgewicht en de verloskundige heeft in het begin van mijn zwangerschap gezegd dat de baby daar ook zijn deel van neemt. Wat zouden jullie doen? Wel eten met het risico dat alles er op rare manieren weer uit komt? Of niet eten in de hoop dat alles weer een beetje tot rust komt?

Herkent iemand deze symptomen?

2. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ik herken de symptomen en ben neit lang daarna bevallen.

3. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    ik denk dat als je geen buikgriep hebt, je nu wel snel gaat bevallen. Dit kan een voorteken zijn, een soort schoon schip maken zeg maar.

4. Fientje2007

Fientje2007 Actief lid

18 jun 2007
    309
    0
    0
    Brabant
    ik heb tzelfde gehad. dacht dat t snel zou beginnen. was achteraf een buikgriepje want de rest van de fam. heeft 't ook gehad.
    gewoon langzaam aan wat licht verteerbaar voedsel beginnen, en hopen dat 't binnen blijft.

5. friezinne82

friezinne82 Bekend lid

6 mrt 2009
    719
    0
    0
    ambulant woonbegeleider
    oh... Dat zou echt mooi zijn. Bedankt voor de reacties.

Spannend!!!

Deel Deze Pagina