Hallo allemaal! Na enig moeite doen met kolven etc om de productie op gang te krijgen, geef ik mijn zoontje van 2,5 week oud volledig BV. Dit gaat goed, aanhappen/leggrn gaat steeds beter. Soms heb ik best flink pijnlijke tepels na de voedingen, dit zou door t aanhappen komen en gaat ook beter. Maar de laatste dagen heb ik zo een JEUK aan mn borsten Niet persee alleen mn tepel maar ook mn borst zelf en ik word er echt helemaal gek van! Aan mn huid is niets geks te zien... Herkend iemand dit?? Heeft iemand tips? Thanks!
Hmmm toevallig, ik had daar ook last van en weet op de dag van vandaag nog steeds niet waardoor ik die jeuk had, ik had geen spruw of dergelijke. Voor de pijnlijke tepels kan je gel pads gebruiken, en ook de tepels laten drogen aan lucht De gel pads brengen direct verlichting op kapotte tepels en helpen de tepels te genezen. Borstverzorging
Ik heb het ook gehad: eczeem is bij mij de boosdoener vooral na de voeding/ kolven. Niet dat je dat erg zag. Ging weer over na de borstvoedingsperiode. Ik weet niet wat het bij jou is. Maar het zou kunnen.
Ja om gek van te worden. Hier is het geen spruw oid. Het enige wat helpt is smeren met vaseline cetomacrogol. Ik weet niet of het kwaad kan dus zou ze wel even wassen voor het aanleggen.
Groeiende borsten! Dat kan de jeuk veroorzaken, wat bij mij hielp is het insmeren zodat de huid ook niet te droog wordt en tja verder... Je moet er even doorheen! Als je later eventueel striemen krijgt rond de plekken dan weet je het zeker dat het daarvan was.