Hoi allemaal! Dacht vraag het maar even hier.. ik heb sinds gister een vervelende hoofdpijn vooral aan de linkerkant bij mn voorhoofd boven me wenkbrauw. Als ik buk ofzo en er meer druk op komt doet het meer zeer. Heb maandag nog een controle gehad bij de vk en bloeddruk en alles was gewoon goed. Herkent iemand dit met de zelfde termijn? Ben nu 33+5 Liefs
Ijzertekort? Of is dat al nagekeken. Dat kan vorige week prima zijn en de week erna ineens tekort. Was iig bij mij t geval.
Sinds dar ik hoofdpijn heb is het niet opnieuw gecontroleerd laatste keer was 1,5 week terug ofzo geloof ik.. Maar als de vk klaar is met visite rijden moet ik even langskomen
Ben je ook verkouden? Het kan ook je holtes zijn die ontstoken is. Daar kun je veel last van hebben, vooral met voor over bukken.
Nee ben niet verkouden verder.. Maar heb controle gehad alles was verder goed ze verwacht dat het komt door de veranderingen in hormonen enzo
Last van je nek toevallig? Als t bij mij op die plek zit dan komt t vaak vanuit mn nek, dan trekken de vaste spieren aan de aanhechtingen aan de achterkant en dat trekt dan doorheen die pijn daarheen. Hopelijk ben je er gauw weer vanaf in elk geval
Nee het zat echt aan de voorkant van me hoofd maar dat klinkt ook erg vervelend zeg! Het lijkt vandaag wel wat minder te zijn gelukkig
Ja maar t trekt dus bij mij ook altijd door naar m’n ogen terwijl de spieren dan trekken aan de aanhechtingen op achterhoofd zeg maar. Maar gelukkig lijkt t wat minder te zijn!