Zooo lastig! Mooie namen zie ik voorbij komen. Zayn en Lux en Nolen vind ik ook heel leuk! Man lief is nog niet overtuigd.. bleh! Mannen.. haha Hij kwam met Ramos.. maar had hier nog geen wauw gevoel bij. Jullie ?
Ramos? Nee joh! Klinkt veel te italiaans Vind het ook echt niet bij J.ay.ce passen.. Nolen totáál niet mijn smaak. Zayn had ik aangedragen dus Ik vind het leuk dat de 'ay' erin terugkomt, de namen qua stijl en klank bij elkaar passen, maar tegelijk verre van saai is qua combi Lux begin ik langzaamaan iets meer leuker te vinden maar wel een hype-naam en daar hou ik niet zo van. Moet trouwens nog altijd denken aan luxaflex
Nee ramos wordt hem ook niet! Moet dan denken aan Mozes haha. Zayn vind ik echt heel leuk! Maar krijg man niet zover dus helaas
Ohh wat lastig als je niet op een lijn zit... Ramos is niet mijn smaak, dan vind ik Ramon en Remon leuker... of Raoul ofzo..
Dyce vind man ook leuk! Maar is dat niet jut en Juul achter jayce en dyce ? Vind Dyce wel leuk moet ik zeggen nu ik hem een paar keer opnoem. Finn staat ook op ons lijstje!
Ik vind het leuk staan. Ik vind het niet jut en Jul, maar gewoon leuk passend!! Ook andere beginletter. En origineel!! Doen zou ik zeggen
Onze zoon heet Jace Mason. Vond Mason achteraf ook wel erg leuk voor zijn broertje maar die heeft de naam Lewis James gekregen. Vind de naam nog steeds super bij Jace passen. Wij hadden eerst ook Daley ipv Lewis maar ben stiekem toch wel blij dat wij hem niet gekozen hebben. Verder op mijn lijstje stond: Brent/Brett Nolan/Novan Xavi/Savi Lenn Morris