Wij zijn hard op zoek naar een jongensnaam die past bij Nina. Het probleem is helaas dat onze families bijna alleen maar uit jongens bestaan, dus heel veel namen die we leuk vinden zijn al bezet (zoals Max, Julian, Milan, Ben, Sven, Lars, Tim, Lucas, Boaz, Levi, Finn, Ruben, Daan, Stef, Bram etc.etc.) We zoeken een korte naam (liefst ook 4 letters). Het moet duidelijk een jongensnaam zijn, dus geen naam die ook voor meisjes gebruikt wordt. En het moet duidelijk zijn hoe hij geschreven wordt. (Mijn man moet zijn naam altijd spellen, en daar heeft hij een hekel aan.) Wij komen er zelf helaas maar niet uit. Dus hopelijk brengt hier iemand ons op een idee
Er zitten helaas al een hoop namen tussen die we al in de familie hebben (Boaz,Thijs, Tijn, Siem, Stijn, Lars, Sam, Luc) Abel vinden we allebei wel heel erg leuk. Alleen mijn naam is al met een A, en dat lijkt ons lastig met post enzo. Maar die zetten we wel op het lijstje! Een naam eindigend op een S klinkt helaas niet zo lekker met de achternaam. Anders had ik Gijs ook wel leuk gevonden.
Nina en Noah Nina en Nick Nina en Mees Nina en Mart Nina en Damian Nina en Flor Nina en Julius Nina en Sam Nina en Zeno Nina en Ward Nina en Loïc Nina en Jim Nina en Levi
Jack, Mees en Noah zijn helaas ook al bezet. En de rest is niet helemaal onze smaak. Lastig hoor met zoveel jongens in de familie. Een meisjesnaam hadden we gelukkig zo.
Heb ik ook altijd over gedacht, maar op de post staat altijd de heer .... of mevrouw... dus dan kan je echt wel raden voor wie die brief is. Mijn man Heeft de Letter S en mijn dochter ook. Zou het daarom niet laten...