Haha lachen wij hebben 2 dochters waaronder ook een n.ina En ze krijgen een broertje hij krijgt maarliefst 3 namen waarvan er 2 in dit rijtje staan
Diem!!! Zou onze jongensnaam worden waar het niet dat m'n schoonzus drie weken geleden bevallen is van een Siem! Maar diem vindt ik zo gaaf! Apart maar simpel te spellen..
Misschien moeten we idd niet zo moeilijk doen om diezelfde voorletter. Stom daar hadden we niet over nagedacht dat als er dhr. of mevr.voorstaat we altijd duidelijk het verschil kunnen zien Voor de rest zien we heel veel leuke namen voorbij komen, maar toch heel veel zijn het weer net niet. Net als Diem, lijkt te veel op neefje Siem. Luca, teveel op neefje Lucas etc. Maar Timo hebben we ook op ons lijstje gezet. Want die vinden we ook allebei leuk!!
Nina en Kay Vind ik zelf erg een mooie combinatie. NAar de voorletters zou ik zelf niet kijken. Die van mijn zoontje begint hetzelfde als bij mij. Idd er staat mevr/dhr en zoveel post komt er tegenwoordig niet meer en hoe zit dat over 10 jaar.