De namen van mijn kids zijn N.oa, J.onne, S.terre, M.ees en Q.uinn. Welke kortere stoere jongensnaam past hier nou leuk bij?? Ik houdt van apart zoals Morris en Dex, manlief van traditioneel zoals Robert en Richard. Namen zoals Finn (samen met Quinn) vallen af vanwege dezelfde klank. Alvast bedankt voor jullie ideeën
Bedankt voor jullie reacties. Nog geen 'wauw' gevoel bij 1 van de namen. Het is gewoon zo moeilijk en persoonlijk! Tasje79 ik ben ook beter met meisjesnamen haha
Jurre? Al komt die wel veel voor. Pfoe, alles waar ik op kom is al genoemd. Ben niet goed met jongensnamen.
ik zie dat je twee kindjes hebt waarvan de tweede letter een o is en twee kindjes waarvan de tweede letter een e is. Misschien leuk om nu een naam te kiezen met tweede letter een u zodat je er ook twee hebt met u als tweede letter? luke luuk luteijn duke duuk curtis curt (uitspreken als koert) Wubbo guus gus
Leuk bedacht! Al hoor je in de naam van Q.uinn de u niet. Jurre vind ik wel aardig maar hoor je veel idd. De andere namen die al genoemd zijn vind ik niet zo... Ga Dex wel steeds leuker vinden, maar die krijg ik er vast niet door bij manlief
Voor de balans vind ik het mooi als er een S in de naam zit (je hebt al drie namen met veel N'en erin) en een naam met 3, 4 of 6 letters (want met vijf heb je er ook al twee). Ideetjes: Austin Bas Cas, Casper Rens Ties Des Ese Faas Floris Fons Gijs, Guus Lars Les Lucas Otis Thomas Ries Wes, Wessel