Valt er nog een leuke naam (namen) te halen uit Jacobus en/of Hennie? Jacob, Joop, Kobus, dat soort namen vind ik echt niet mooi. Uit Hennie weet ik echt niets te bedenken. Hebben jullie nog inspiratie of kan ik het vernoemen uit deze namen beter opgeven? Wij weten het geslacht niet dus het vernoemen is voor zowel j als m
Gemaakt uit de letters van de 2 namen... voor een jongen: -Ennio -Jacco Henri -Jani -Job -Joshi -Joben -Boi -Ben Meisje: -Jennie -Josie -Joba -Jobine -Janne -Cesanne -Ionne -Nica -Bonni(e) -Sabi(ne)
Jacobus (jongen): Jaco Jacolby / Jacoby Jacobus (meisje): Jacobi Jacomijn Jacolien / Jacoline Jacomine Coba Cobianne Hennie (jongen): Henley Hennes Hemmie Bennie / Kennie / Lenni Henno Henkie Hens Hent Hennie (meisje): Henna Henne Helmi Henniëlle Hettie Heddie Glennie Sennie Fennie Lennie
Ok even met de afgeleiden! Jacob is een mooie Bijbelse naam en Hennie komt van Hendrik en dat is weer een mooie Germaanse naam, dus daar zijn veel varianten van te verzinnen Jongen: Job Jop, Joppe Jaap Jaco/Jacco Jack Kobe Jaime James, Jamie, Jim, Jimmy, Jake Jacques Jax Hein Rik/Rick Harry/Henry Henricus Dries Heike Meisje: Jacqueline Jackie Jaclyn Jacolien Jamie Bine Jet (van Henriëtte, de Franse vrouwelijke vorm van Hendrik dus) Jette Henrike Hinke Etta, Ettie Hallie Henna Rike Allerlei stijlen en landen door elkaar
Jacobus: Job Joppe Jos Joah Boas Hennie: Henri Niek Han Rik (van Hendrik) Hidde Jacobus/Jacoba: Cora Janna/Janne Jada/Jade Joa Joan/Joanne Jacqueline Hennie (Hendrika/Henriette): Hanne/Hanna Henrieke Jet/Jette Nieke/Nienke Eline Mariette Riette Nicolette Nicoline Hilde