Hoi meiden, Al heel lang hebben we een meisjesnaam voor ons kindje bedacht, maar met de jongensnaam wil het maar niet vlotten.. Misschien kunnen jullie ons helpen? We zijn op zoek naar een leuke dubbele jongensnaam die chique is.. Gewone (ouderwetse) namen.. Alleen niet iets met Mark of Bas want zo heet al een neefje van ons Ik ben benieuwd of jullie iets kunnen bedenken, alle suggesties zijn welkom..
Willem-Alexander Marc-Antoine Marc-Augustin Marc-Devin Marc-Henri Marc-Junior Marc-Olivier Marcial-John Marian-Christoph Marnix-Junior Martin-Buster Mathias-Alexander Mathieu-Maxim Ik ga ze niet allemaal hier neerzetten. Hier een heel lijstje met allemaal dubbele namen: Familyberry.com Babynamen : Dubbele jongensnamen
Ernst-Jan Pieter-Paul Jan-Jaap Jan-Frederik Diederik-Floris Hendrik-Pieter Floris-Jan Frederik-Mees Christopher-Robin
ik zou dan kiezen voor een naam waarbij het ook leuk is om af te korten bijvoorbeel Jan-Jaap = JJ Dirk-Jan = DJ
Het zijn geen Nederlandse dubbele namen maar Frans, maar ik vindt ze dan toch mooi: Jean-Paul Jean-Pierre Jean-Luc
Jaap Jan Jacob Jan Albert Jan Anne Jan Harm Jan Klaas Jan Erik Jan tjonge.. zie ineens dat ik allemaal combi's heb gemaakt met Jan. Succes met kiezen.
Mijn neef heet Bert-Jan... ik vind het persoonlijk een beetje ouderwets hoor.. maar verder vind ik het moeilijk verzinnen....
Dank je wel meiden, Ik had die websites al gezien maar daar staat niet iets tussen.. Vind het erg moeilijk..