Vandaag geslachtsecho gehad en gezien dat er een klein mannetje in mijn buik groeit! Hartstikke leuk, alleen de naam, zo lastig! Met Joris (ons 1e zoontje), hadden we al met veel moeite gevonden. We worden het gewoon ook nu echt weer niet eens over de naam. Bij Joris duurde het ook een hele poos voordat we eruit waren... Nu zijn we dus op zoek naar een naam voor ons 2e zoontje. Onze 'voorwaarden'; een hollandse naam, moet uiteraard passen bij Joris en het liefste geen naam met een J.! Wie o wie heeft er leuke suggesties voor ons?
Bastiaan Sebastiaan Bastijn Berend Thomas Matthijs Mattijs Stein Matty Martijn Rogier Erik Eric Peter
Leuke naam; Joris! Simon Robin Lukas Sander Michiel Vidar Tobias Elias David Lennart Wessel Hidde Ruben Timon Jelle
Echt al super bedankt dames! Ik ga straks weer eens samen met vriendlief het lijstje doornemen. We hebben al op zoveel sites gekeken, maar dat is zo onoverzichtelijk. Ik heb al een paar namen gezien waarvan ik echt denk; leuk! Dus ben benieuwd wat vriendlief ervan vind!!
Laurens Pepijn Thijmen Merlijn Marijn Maurits Menno Mees Melle Thijl Thije Noud Casper Rein Fedde Sjoerd Roemer Seger
Zit hier misschien wat voor jullie tussen? Abel Adam Alex Arne Arnoud / Arnaud Arwin Bastian / Sebastian Ben / Benjamin Bjarne Bjorn Boas / Boaz Bodhi Dano Dinand Dorian Duco Emiel / Emil Fabian Felix Florian Guido Harmen / Harm Hessel Hugo Iben Ivan Ivar Iwan Jonne Kalle Kamil / Kamiel / Camiel Kjell Kobe Krijn Kristijn / Cristijn / Christijn Lasse Leander Leonard Lev Maarten Mark Marten Maxim Merijn Michiel Midas Misha / Mischa / Micha Moos Niek Niels Niko / Nico Nils / Nels Nino Noam Olaf Olivier Onno / Onne Oscar / Oskar Otto Pelle Quinten Quirijn Ralf Reinier Reinout / Reinoud Remi / Remy Rick / Rik Rico Roan Roel Roelof Ronan / Rohan Rowen / Rowin Rutger Siem Silvijn Sjors Stan Stef Stefan Sten Stijn Sven Thom / Tom Tibbe Twan Viktor / Victor Wouter Xander
Mijn vriend heet Joris en als ik daar dus een naam bij moet verzinnen dan denk ik meteen aan de naam van zijn broertje Jasper, maar je wilt geen J...
Nou, gisteravond nog het topic helemaal doorgenomen. Staan nu 4 namen op het lijstje, maar we missen nog de 'dat is het' factor! Namen met een J. is idd iets wat vooral vriendlief niet praktisch vindt (ivm post later). Maar ik had dus ook al een paar namen opgenoemd met een J. die ik wel leuk vond. En Jasper had ik ook al eens op een kladje gezet.. Leuk dat zwanger zijn, maar namen.. Oei oei, wat een werkje In ieder geval al bedankt dames!!
Namen passend bij die van je zoon zijn: Aaron, Ruben, Thomas, Simon, Olaf, Merijn, Pepijn, Quinten, Matthijs, Sander en Nils.
Nou dames, super bedankt! We hebben nu een lijstje met 5 mogelijke namen, waarvan echt op volgorde van wat we het leukste vinden. En die op nummer 1 lijkt het toch dan te worden. Vriendlief twijfelt nog een beetje, maar ja, we hebben nog even
Haha, helaas ga ik nog geen namen in een lijstje hierop zetten (ivm meelezers). Geslacht is al bekend, naam blijft geheim