hej hallo allemaal, help, we moeten nog een meisjesnaam en hebben er tot nu toe 1tje wat vinden jullie? en alle surgesties (weet niet hoe je het schrijft) zijn natuurlijk welkom, we hebben al 2 dochters alvast bedankt voor het medenken Info via pb groetjes
okee dames, hebben jullie dan alsjeblieft tips dat past bij L.ynn en S.elena? daar zoek ik naar (De naam is het namelijk naar mijn mening.. tja, wel een leuke naam, mijn mannetje is er weg van.. maar ik hou het nog even een beetje open, en kan maar niet op "de naam" komen.. daarom had ik het ook geplaatst hihi *bloos*)
dat maakt het zo moeilijk *bloos* Dat weet ik niet.. GEEN sanne, suzanne, lisa, roos, die kant op, dat is niet echt mijn smaak lief dat je mee denkt, echt super!
Ik vind Shayenn geen leuke naam (Chayenne of Cheyenne ook niet trouwens), en ik vind het ook niet leuk bij de namen van je andere dochters. Misschien wat ideetjes: Lynn, Selena en... Lorena Lorraine Elaine Louise/Louisa Eloise Esmay Ismay Livia Rhonda Megan/Meagan Evelyn Phyllis Monira Romany Aimee Isaura Isabeau Danee Jady
Lorena (alleen zo jammer van gtst) Aimee vind ik ook wel wat hebben de rest vindt mijn mannetje helemaal niets hihi
serena Jaleesa Jivana Savannah Shanaya jeda romana alicia alisssa britney caylin chayenna demi dewy desteny evi fenna fayen gianna giovana hannah ivana ivanja ilana jalissa jesney kaylie kyra kimberley lana larissa loreen melisia mila naomi nadeschka quinty rowena rivana shannen shenna senna selina verena vienna
Zo dat was handig. Denk dat ik ook maar een topic ga starten haha.. Vind lorena ook leuk.. Maar idd gtst he.. Wij wachten nog even af tot donderdag. Dan weten we het geslacht. Scheelt weer een naam...