Wij twijfelen aan onze jongensnaam. We vallen op oerhollandse, korte namen. Houden niet van de top 20 namen zeg maar, maar het moet wel simpel, krachtig zijn. Hadden eerst Viggo maar daar twijfelen we nu aan. Het mag niet eindigen op een S omdat onze achternaam daarmee begint. Als meisjesnaam hebben we Maud. Hebben jullie leuke namen voor ons? Help!
weet niet of ze hollands genoeg zijn,maar viggo en maud zijn volgens mij ook geen nederlandse namen. dit zijn ze: vince milo rowan bram finn jack jim leon sil karst kay twan ralf stijn sven tycho perry
ik had het er ook zo moeilijk mee. ik had nog twee weken verschrikkelijk en toen was het Rossi geworden ik heb die naam nog nooit eerder gehoord dus dat vind ik wel leuk.
Oh Maud, erg leuk. Voor een jongen (ik heb geen idee wat in de top20 staat, maar dit zijn namen die zo in mijn hoofd opkomen, of ik ze ook leuk vind is een tweede ): Stef - Tijn - Stijn - Finn - Jordi - Rick - Joël - Jesse - Tim - Tom - Cas - Jimme - Chris - Ilco - Jelmer - Jordy - Julian - Pim - Ruben - Sam - Sepp - Sietze - Sil - Tycho
ik vind zelf Julian heel mooi... maar dan uitgesproken als djulian...dus op zn engels. en ik ken een meisje die sil heet...niet afgekort ofzo maar gewoon sil, dus ik zou mn zoon nooit sil noemen...vind het echt een meisjesnaam
Weet je... ikzelf vind Seth een ongelooflijk leuke naam voor een jongen. Helaas vind mijn vriend dit niet dus dit zal 'm voor ons niet worden haha. Maar wie weet voor jullie een ideetje!