Dinand?

Discussie in 'Babynamen' gestart door Florida13, 26 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Florida13

Florida13 Fanatiek lid

25 feb 2008
    1.485
    2
    0
    Hallo allemaal.

Ik ben nog niet eens zwanger en nu maak ik me al helemaal de kop gek over namen. Ik wil in juni stoppen met de pil, maar ben al weken an t zoeken naar namen (erg he, haha). Voor een meisje was de keus niet moeilijk. We hebben 3 optie's:

-Robin
    -Dané
    -Noa

Alleen voor jongens komen we er niet uit. T is toch moeilijker dan verwacht.

Nu vind mijn vriend Dinand erg leuk. Hoe vinden jullie die? En denken jullie niet gelijk aan die zanger van kane als je deze naam hoort?

Zelf vind ik Rick erg leuk, maar mijn vriend niet zo... *zucht*

2. Germpie85

Germpie85 Niet meer actief

Vind de meisjesnamen heel erg leuk!

Alleen voor de jongens.. Mwah..

3. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.065
    3.859
    113
    Ons dochtertje heet Robin, vind Noa ook leuk. Ik denk niet gelijk aan Dinand van Kane hoor, maar vind het wel een leuke naam.

4. Kiki

Kiki Fanatiek lid

8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Mijn neefje heet Dinand, dus die zanger van Kane is allang vergeten ;)

Maar voor een jongen kun je toch ook de volgende namen gebruiken:
    Robin
    Noa(h)
    en Dani (niet 't zelfde maar wel bijna :) )

5. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Leuk, Dinand!

6. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Ik vind Dinand ook een leuke naam, en ja bij Dinand moet ik wel aan de zanger van Kane denken.

Maar bij onze Ruben moeten ook heel veel mensen aan Ruben Nicolai denken (hoorden we in het begin, nu zijn ze er helemaal aan gewend)

7. Arendskelk

Arendskelk Niet meer actief

Dinand, prima toch? Mensen leggen nu eenmaal altijd een link naar een ander als ze de naam voor het eerst horen. Niks aan te doen. Ik zou lekker voor Dinand gaan!

8. Rian

Rian Actief lid

7 nov 2007
    443
    0
    0
    Vind het ook een leuke naam, maar onze achternaam begint met "de V..." dus loopt niet lekker.
    En ik hoef niet gelijk aan die zanger te denken. Mijn man is juist weer helemaal gek van Rick, maar we kennen een rick.
    Als meisjesnaam hebben we ook een naam in gedachten waar iedereen gelijk aan een tv-persoonlijkheid denkt, maar dat gaat vanzelf weg.

Succes!

Deel Deze Pagina