Dank je! Ik heb weleens lennyboy voor de grappig gezegd en toen knapte hij helemaal af.. hij zei als mensen lenny gaan zeggen dan wil ik het echt niet haha! Daar ben ik dus maar mee gestopt mijn schoonzusje heet Rowan dat vind ik niet zo handig, overigens weleens naar voren gekomen.. quinten ook, quin en colin.. maja hij leeft bij mij al in huis en hoofd met L.enn..
Ik vind Mika er ook leuk bij passen. Lastig als je man niet te vermurwen is. Of misschien Sven of Sten? Ik wilde ook heel graag Jack, maar mijn man heeft zijn veto uitgesproken dat dat hem niet werd.
Ik weet niet of hij echt niet te vermurwen is hoor. Als hij echt iets niet wilt dan kan ik op mijn kop staan. Ik denk dat hij toch moet wennen meer. Zelf denk ik namelijk dat het hem wel gaat worden, niet dat ik dwing hoor maar hij komt ook echt niet uit zichzelf met andere namen. Hij begint er zelf niet over dat hij het echt niet wilt. Ik denk dat hij nu zoiets heeft van: ik moet gewoon ff wennen en als hij er is komt het wel goed. Tis even schakelen denk voor hem een wat kortere naam
Ik vind Lenn juist heel goed passen. Ook af. Die andere namen zoals Lennon enzo vind ik dan wat vergezocht. Lastig he zo'n naam definitief kiezen. Succes!