Ik vind beide namen leuk en beide passen goed bij Noa. Toch heb ik op Luuk gestemd, want ik vind Milan inmiddels zo populair dat ik het niet meer leuk vind. In mijn omgeving ken ik zeker al 5 Milans die de afgelopen 3 jaar geboren zijn.
Allebei erg leuke namen! Ik heb uiteindelijk op Luuk gestemd, maar keuze was moeilijk. Ik ken 1 Milan en 1 Luuk, (wel ken ik ook een Lucas en een Lucien, maar dat is weer heel wat anders natuurlijk), en beide zijn rond de 20.
Vindt het allebei niet zo leuk. Maar Milan zo vaak gehoord. Dan vindt ik Luuk leuker klinken en minder vaak gebruikt
Ik ga voor Milan vind het een super naam hier in de buurt hoor je hem dan ook niet zo heel vaak , maar als dit wel zo zou zijn zou ik de naam nog leuk vinden het is dan tog jullie Milan of jullie Luuk succes met jullie keuze
Zonder je dochters naam gelezen te hebben: Milan En na je dochters naam gelezen te hebben: zeker Milan! Vind Milan een veel mooiere klank hebben dan Luuk.
Dat heb ik dus met de naam Luuk! Bij ons in de regio komt die naam zo veel voor, dat ik het eigenlijk niet zo'n leuke naam meer vind. Ik ken ook een broertje&zusje die Luuk&Noa heten toevallig : ) Ik zou voor Milan gaan!
Ik vind beide namen mooi, maar omdat Milan zo'n populaire naam is, heb ik op Luuk gestemd. Nog mooier vind ik de schrijfwijze Luc
Ik vind Milan mooier klinken bij Noa, maar hou dus helemaal niet van die naam...Luuk is wat mij betreft veel beter!