Ik vind Cas leuk, maar Morris ook erg leuk!Jullie moeten doen waar je jezelf goed bij voelt. En je kunt altijd na de bevalling nog beslissen als je jullie zoontje in je armen hebt!
Ik vind Cas heel leuk. Wel jammer dat je moeder het niks vindt... Maar als jullie zoontje straks geboren is, vindt ze het waarschijnlijk ineens een veel leukere naam. Gewoon omdat hij dan bij haar kleinzoon hoort 😉
Welke naam vinden jullie het leukst? Kies die. Er zullen altijd andere meningen van andere mensen zijn.
Bedankt voor alle reacties!!! Het blijft lastig, maar we kijken nu bij de geboorte wat het beste past bij ons kindje. .
Ik werk in de kinderopvang en wij hebben zowel Cas al Morris meerdere malen op onze locatie nu. Zelf vind ik ze beide wel leuk maar ik vind Cas net leuker
Mijn vader moest heel erg wennen aan de naam van onze eerste zoon. Vond deze niet leuk. Maakt ook niet uit, gewoon de naam kiezen die jullie het mooiste vinden. De kleine groeit vanzelf in zijn naam o en Morris vind ik wel erg leuk