Mijn man en ik hebben beide een andere smaak wat namen betreft. Hij is van de wesley, jayden, etc. Ik meer van klassieke namen, pascal, guido etc. We komen er samen niet uit. Er is maar één naam die wij beide leuk vinden, maar deze heeft dezelfde beginletter als de naam van onze dochter. Wie kan ons helpen aan een stoere, middellange naam die niet te vaak voorkomt?
Als het dé naam is, zou ik het niet laten omdat het dezelfde voorletter heeft. Tweede naam is geen optie? Suggesties zo even niet..
Ik zou me daar denk ik ook niet door laten weerhouden. Maar misschien zit hier iets bij: Jarno Roan / Rowan Timo / Timon Dion Morris Daley Kilian Tristan Wessel Vince Quinn Fender Milo / Mylo / Milow Yannick Mason
Onze kinderen hebben ook beide dezelfde beginletter, sterker nog, ze hebben bijna dezelfde letters, haha. We twijfelden daardoor ook erg, maar we hebben het toch gedaan omdat dit echt onze naam was! En wat kregen we een hoop leuke reacties! Iedereen dacht dat we het speciaal zo bedacht en gedaan hadden, wat dus juist niet het geval was En ik heb er gelukkig geen spijt van
Ik zou daar ook niet moeilijk om doen hoor. Zoveel broers/zussen hebben dezelfde beginletter. Als je er een tweede naam met een andere letter bij doet is het probleem voor post etc opgelost.
Hoi, Om eerlijk te zijn,, mijn zoontje hebben we Milan genoemd. Mijn neefje van 1,5 jaar heet Mayson. En nog steeds breken we onze tong soms over milan,mayson. ook opa en oma en ooms en tantes. Een volgend kindje zal ik dan ook bewust geen naam geven met de letter M. Maar dit is ook een kwestie van wennen. En ik vind het bijzonder als je samen een naam hebt uitgekozen. Meestal is dat toch even zoeken.. dus ik zou ervoor gaan.
Dit, daarnaast heb je een mej. en een dhr. Zou de naam daar niet voor laten schieten hoor! De periode dat ze op hetzelfde adres wonen krijgen ze niet heel veel belangrijke post toch?