Help; jongensnaam, wij komen er niet uit!

Discussie in 'Babynamen' gestart door Bruni, 11 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bruni

Bruni Actief lid

17 okt 2012
    487
    5
    18
    Mijn man en ik hebben beide een andere smaak wat namen betreft. Hij is van de wesley, jayden, etc. Ik meer van klassieke namen, pascal, guido etc. We komen er samen niet uit. Er is maar één naam die wij beide leuk vinden, maar deze heeft dezelfde beginletter als de naam van onze dochter. Wie kan ons helpen aan een stoere, middellange naam die niet te vaak voorkomt?

2. Tienn

Tienn Niet meer actief

Als het dé naam is, zou ik het niet laten omdat het dezelfde voorletter heeft. Tweede naam is geen optie?

Suggesties zo even niet..

3. Mammie87

Mammie87 Fanatiek lid

17 mei 2016
    1.995
    273
    83
    Ik zou me daar denk ik ook niet door laten weerhouden. Maar misschien zit hier iets bij:

Jarno
    Roan / Rowan
    Timo / Timon
    Dion
    Morris
    Daley
    Kilian
    Tristan
    Wessel
    Vince
    Quinn
    Fender
    Milo / Mylo / Milow
    Yannick
    Mason

4. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Onze kinderen hebben ook beide dezelfde beginletter, sterker nog, ze hebben bijna dezelfde letters, haha. We twijfelden daardoor ook erg, maar we hebben het toch gedaan omdat dit echt onze naam was! En wat kregen we een hoop leuke reacties! Iedereen dacht dat we het speciaal zo bedacht en gedaan hadden, wat dus juist niet het geval was ;) En ik heb er gelukkig geen spijt van :)

5. Narcisje

Narcisje VIP lid

17 mrt 2016
    12.802
    8.470
    113
    Vrouw
    Ik zou daar ook niet moeilijk om doen hoor. Zoveel broers/zussen hebben dezelfde beginletter. Als je er een tweede naam met een andere letter bij doet is het probleem voor post etc opgelost.

6. cynthia1993

cynthia1993 Actief lid

9 aug 2016
    171
    0
    0
    Ik werk 18 uur en de rest ben ik bij mijn zoontje
    Texel
    Hoi,
    Om eerlijk te zijn,,

mijn zoontje hebben we Milan genoemd. Mijn neefje van 1,5 jaar heet Mayson. En nog steeds breken we onze tong soms over milan,mayson. ook opa en oma en ooms en tantes.

Een volgend kindje zal ik dan ook bewust geen naam geven met de letter M.

Maar dit is ook een kwestie van wennen. En ik vind het bijzonder als je samen een naam hebt uitgekozen. Meestal is dat toch even zoeken.. dus ik zou ervoor gaan.

7. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.905
    3.933
    113
    Dit, daarnaast heb je een mej. en een dhr.

Zou de naam daar niet voor laten schieten hoor! De periode dat ze op hetzelfde adres wonen krijgen ze niet heel veel belangrijke post toch?

8. K00

K00 Niet meer actief

Ik zou ook die naam kiezen als het DE naam is!

9. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.868
    5.107
    113
    Mee eens.

10. mellanie76

mellanie76 VIP lid

5 aug 2016
    17.645
    801
    113
    moeder
    Rotterdam
    Dat is toch niet zo erg,jullie vinden deze naam mooi en daar gaat het om.

Deel Deze Pagina