Hallo meiden Wie is er goed in het verzinnen van aparte maar toch stoere jongensnamen? En wat vinden jullie van deamon uitgesproken als deemen? Wie helpt me?!?! meisjesnaam was echt veel makkelijker!!!
Ja het kan ook Damon... Ik vind het echt zo moeilijk en die lijst met jongensnamen hoef je niet door te gaan ben je volgende week nog niet klaar haha hoe vind jij het mooier ?
Deamon betekent duivel Deamion (spreekt men uit als deemieon ) is dan net iets mooier vind ik persoonlijk
Deamon vind ik ook niet mooi.... het is letterlijk "duivel" (ook al zou je de uitspraak anders willen doen) Dan misschien? DAMON DYMON DIMON
Damon of Damion??? Of beide niet mooi?!?!?! thnx voor de eerlijke antwoorden iig. vind ik fijner als dat mensen zeggen oooh wat mooi terwijl ze er niks van menen zeg maar.
Nee vind ik ook niet zo mooi, Damién is ook wel leuk maar vriendlief is ook heel erg kieskeurig die vind deze naam zo mooi dus probeer daar nu wat van te maken, ik vind hem ook heel stoer hoor maar wil niet dat het straks gepest wordt met duivel ofzo haha. (misschien wordt het wel een duivel)
Als ik nu damion zou doen hoe zouden jullie het dan uitspreken?? Sorry vind het echt heel moeilijk haha
Ja wij vinden het ook echt super moeilijk bij mijn dochtertje waren we er zo uit, maar het probleem is ook dat wij graag een naam willen die je eigenlijk nooit of zelden hoort.
damion spreek ik uit zoals het er staat eigenlijk, ook wel mooi, ik hou wel van dat soort namen, had er ook niet aan gedacht dat deamon duivel betekend haha