ik vind het een vreselijke naam, sorry.... en het kind zal het later altijd moeten spellen en mensen gaan het verkeerd uitspreken. je hebt er zoveel varianten van....
Damion vind ik een mooie naam.. Ik twijfel zelf ook.. Tussen 2 namen eigenlijk is de twijfel er al 15 weken en vraag me echt af of ik er 'op tijd' uit ben!!!
ja erg he bij mijn dochtertje wisten we het echt al met 23 weken ofzo vrij snel we keken en zijden ja..... Maar wij willen ook gewoon wat stoers niet zo soft haha, maar we hebben nu al een beetje het gevoel wat het kan gaan worden maar nog niet echt zeker! Hoelang heb je nog dan om er zeker over te zijn? haha
Persoonlijk vind ik de naam ook niet mooi, merendeels door de betekenis ervan, en ik zie allerlei rode demonen voor me en geen lieve kleine baby. Damian vindt ik wel beter.
Damian betekent ook duivel.. Deamon ook, Maja ik lees nu een boek.. het noorderlicht trilogy..(het gouden compas). en daar hebben mensen een deamon.. daar zijn ze je ziel.. Sowieso moet je gewoon een naam kiezen die jullie mooi vinden. Maar Damon is dan iets vriendelijker..
Damien, was dat niet dat duivelskind uit die film The Omen? Brrr, nee, hoe je het ook schrijft of spelt, zou voor de zekerhied zelf niks kiezen wat daar op lijkt... Is Dylan niet wat? (spreek uit dillen)
ik vind de naam niet leuk maar smaken verschillen je kan ook is kijken op de site van de kinderbijslag staat gelijk er achter hoeveel kinderen heten die van mij heet d.eacen
Hoe moeilijk of makkelijk je een naam ook maakt, er zullen altijd mensen zijn die de naam niet goed kunnen uitspreken of moeite hebben met schrijven. Geen reden om een naam te laten vervallen!
Als je deamon zo spelt dan is de uitspraak diemen.(lijkt idd erg op het engelse demon, demoon) Als je wilt dat de naam uitgesproken wordt als deemen dan zou je het zo moeten spellen ' daemon'.
Jaa Damon Zo heet onze zoon ook hihi.. Wij spreken het uit zoals je Matt Damon zou uitspreken. (Demen) Nooit spijt van gehad en vind het nog steeds een hele leuke naam. Moeten er nu alleen een naam voor een broertje bij verzinnen ... En dat is lastig. hihi
Heeft ook even door mijn gedachten gespeeld. Maar vind het eigenlijk niet kunnen. Dus nog maar even denken.
hihihi jongens namen zijn idd erggggg moeilijk! Wij hebben er ook erg lang over gedaan om er eentje te bedenken!