Wat vinden jullie van de naam Aurora? Ik ben gek op het noorderlicht dus vandaar. Vriend zegt dat het een tokkie naam is Vinden jullie dat ook? groetjes Adriana
Tokkie niet, maar apart wel. Ik hou niet zo van aparte namen, maar dat is persoonlijk. Verder vind ik de naam moeilijk uit te spreken, met die R´en. Ik struikel er een beetje over, zeg maar.
Ik vind het een erg mooie naam, maar net als Tord heb ik wat moeite met het uitspreken van de2 r'en vlak achter elkaar.
Geen tokkie-naam. Moet wel aan een boekwinkel denken die hier in d buurt zit. Heet ook zo. Is niet echt mijn smaakt maar dat hoeft ook niet!
Dank jullie voor de reacties! Luciaatje,niet eens aan gedacht,maar ja dat klopt Vriend wil het helaas niet,mochten wij ooit een beeb krijgen en het is een meisje wilde ik deze naam zo graag Het is trouwens ook de Romeinse godin van de dageraad.
Zeker geen tokkie naam, maar wel wat zweverig. Wat nou als jullie dochter auto-monteur wilt gaan worden hihi. Past zo'n naam dan wel bij je kindje?
Maar of het past bij je kindje weet je natuurlijk nooit. ER zijn ook zat Johanna's of Emma-Sophie's , die vind ik ook wel apart als automonteur hahaha Giselle vind ik ook mooi, zelfde 'genre' als Aurora omdat er ook een ballet/sprookje van Giselle is
Niet mooi, moeilijk uit te spreken, niet makkelijk af te korten ook. Qua associatie; niet tokkie achtig, maar vind het wel een beetje alternatief.