Wij zijn net zwanger van ons tweede wondertje. Nu hebben we al een dochtertje van ruim 2 (februari 2011). Ze heet Isabeau. Nu ben ik gewoon zomaar al eens na aan het denken over namen. Meisjesnamen komen we wel uit. Denk hierbij aan Charlot, Liselot, Feline, Annebel Dat vind ik super leuke namen die passen bij Isabeau. Maar jongensnamen, gaat volgens mij nog een heel karwei worden. Dus dames, kom maar op met de ideeen voor een jongensnaam welke past bij Isabeau Dank jullie alvast!
Phileine ja!! Aimee, super leuk!! Dank je! Julian zal hem niet gaan worden, omdat er in de omgeving al veel kindjes zo heten! Anders zeker een kanshebber
Liselot (Lizelot) of Feline, leuk Nog wat ideetjes voor een meisje: Flore, Rozemarijn, , Romee, Claire, Amelie, Dominique, Eveline, Fabienne, Emmelie, Robine, Alexandra, Carice, Danique, Mathilde, Viënna / Viënne, Florine. Voor een jongen misschien.. Andreas Anthonie Arnoud Arthur Bastian, Bastiaan Benjamin Bjorn / Björn Boudewijn Camiel Christiaan, Christian Christoph, Christopher Coen / Koen Dominic Dorian Emiel Eric / Erik Etienne Ewout / Ewoud Fabian Felix Ferdinand Florian Gabriël Gerben Harmen, Hermen Henry Hessel Ingmar Isaac / Isaak Ivan, Iwan Jelmer Joël Jonathan Jorian Jorik / Jorick Jorrijn, Jurrijn Jorrik / Jorrick Jorrit Jules Juliën Jurgen, Jurjen Jurre Jurrian, Jurriaan Laurens Leander Lennard León Leonard Linus Lodewijk, Lode Louis Lowie Lucas Lucian Marnix Marten, Maarten Matthias Matthieu Matthijs Matthis Maurits Maxim Merijn Mischa / Micha Nathan Nicolas Noël Olivier Philip / Filip Quirijn Ralph / Ralf Reinier Reinout Roderick / Roderik Rodin Roelof Rogier Ruben Samuël Sebas Sebastian, Sebastiaan Silvian Silvijn Thije Tiemen Tijmen Tobias Victor Waldemar William Xander
Dank je Baibey, eerlijk, persoonlijk niet helemaal mijn smaak. Van het lijstje van Michelle vind ik Jules, Florian en (misschien Jorian) leuk
Isabeau en Floris Isabeau en Hugo Isabeau en Julius Isabeau en Olivier Isabeau en Tristan Isabeau en Timo Isabeau en Nathan Isabeau en David Isabeau en Laurens Isabeau en Levi Isabeau en Noah Isabeau en Jesse Isabeau en Luca Isabeau en Justin Isabeau en Mats Isabeau en Faber (ik noem maar even wat op! )
Mogelijke jongensnamen: - Misha - Toas (too-as) - Levi - Art - Silvijn - Pepijn - Julias - Gunnar - Moos - Boudewijn
Gefeliciteerd met je zwangerschap!! Voor een jongen hadden we Hugo en Beau staan. Voor een meisje Julia/Juliette/Julie, Phileine en Sara.
Ik vind Oliver (wel op z'n frans of anders Nederlands, maar niet Engels) er mooi bij passen, ook Jules en Cedric. De Franse jongensnamen dus
J.ulan of R.ubin? Bastiaan Dieter Florian Maxim Thijmen Ik noem maar wat. Ben benieuwd voor welke naam jullie gaan kiezen!