Jens Jurre Sepp 1) Sepp is echt een hele leuke naam. Seppe vind ik maar niks, maar Sepp vind ik helemaal geweldig. Ik vind hem ook echt voor stoere jongentjes ! 2) Jens vind ik ook best een mooie naam, maar Sepp vind ik gewoon honderd keer mooier. 3) Jurre vind ik maar niks. Dan vind ik Ferre, jelle of jesses nog veel mooier. Maar ik zou zelf nooit kiezen voor een naam zoals Ferre, Hanne, Jelle, Jesse, Jorre, ...
Sepp leuk, maar dan als Seb. Krachtig, stoer, origineel. Ook wel erg 'hippig'. Jurre ook leuk, vrolijke open klank, redelijk 'gewoon' maar niet te. Heeft ook wel iets bijzonders nog. Jens vind ik iets minder, denk daar steeds 'pens' bij, vind het een beetje een lompe klank. Vind de Scandinavische 'sfeer' er wel mooi bij (maar zou bijvoorbeeld eerder voor Jonas gaan dan).
Ook omdat het leuk moet zijn voor een baby, kind en volwassenen. Ik vind jurre de leukste! Zeg de naam een 50x achter elkaar, vind je t dan nog mooi?
Jens ! Staat bij mij ook op m'n lijstje, m'n man vindt hem allen niet zo... Ik zie nu de naam Lowel (spreek uit al Joël maar dan met een l) voorbij komen bij do you think you can dance. Vind ik ook gaaf!
Ik vind ze allemaal leuk Jurre was me oppaskindje Jens en Sepp waren 2 kindjes van me kinderdagverblijf Tis ook maar net of t een leuk kind was of niet.. want ik leg nu gelijk de link.. haha