Dag allemaal, Wij zijn opzoek naar een Hollandse jongensnaam. Wij houden niet van hele apart namen. Een top 10 naam heeft echter ook niet onze voorkeur. En om het nog makkelijk te maken, de naam mag niet met een f beginnen. Als jullie nog opties hebben zijn deze ook welkom. Alvast bedankt voor het invullen/ meedenken. Groetjes Soepkip
Dank je. Bram heb ik er tussen gezet omdat mijn mam dat een leuke naam vindt. Het is niet mijn eerste keuze. Haha, thx. Mooi argument voor tegen!
Sjors, Teun, Jorrit en Bram vind ik het leukst Met name Sjors, een vrolijke, originele en zachte maar toch stoere naam!
Ik kan je niet helpen vrees ik, ik vind ze allemaal leuk! veel ervan stonden ook op ons lijstje haha. Bram en Ruben staan volgens mij in de top 10. Ons zoontje heet Siem.
Haha. Doortje, ik heb Siem ook nig ergens op een stiekem lijstje staan, zo'n lieve naam. O help!! Bedankt iedereen, suggesties zijn altijd nog welkom! Wat ook niet helpt is dat ik docent ben, en veel namen tegenkom op school.
Ik vind Robin een hele mooie naam. Wij zouden ons jongetje Robbin noemen (vind ik net iets leuker met dubbel b).