Hoi meiden, We weten sinds kort dat we weer een jongen krijgen! 💙 Alleen hebben we echt geen inspiratie voor de naam.... We vinden Sem een hele leuke naam, maar er is al een Sam in mijn familie. Mochten we geen andere naam vinden dan gaan we overleggen of ze het erg vinden als we voor Sem gaan. Hebben jullie nog leuke ideeën voor namen? Beetje in de trant van Sem.
Dankjewel! Senn hebben we ook aan zitten denken. Maar ben zo bang dat je veel verwarring krijgt wanneer je het uitspreekt. Dat mensen zeggen: n of m op het eind?
Ben Bengt Bent / Bendt Bjorn / Björn Bram Brenn Cas Dem Des Dev Finn Glen Hidde Iwan Jari Jelt, Jelte Jens, Jent Jesper Jesse Jim Job / Jop Jorrit Jur Kai / Kaj Ken Koen Lars Lemmy Lenn / Len Lev Lex Lim Luuk / Luc Maas Mart Mees Merijn Mick Moos Niek Niels Noah Noam Olaf Per Pim Rein Rens Rien Seb / Sep / Sepp Sef / Zef / Sev / Zev Sen Siem Sil Sim Stas Stef Sten, Stan Sven Ties Tim Tom / Thom Wes Wout
Raf Bas Cas Ties Tom Luuk Niek Mees Pim Tijn Stijn Guus Gijs Sil Mats Rien Siem Wes Mas Joos Stan Rob Mels Arne Lex
Siem Stef Sven Sep Stan Sten Sil Stijn Sjoerd Sverre Jens Tim Bas Ben Max Dex Noud Cas Lars Luuk Gijs
als jullie eerste keus Sem is, dan zou ik dat doen. Even met de familie in kwestie overleggen. Vinden ze het niet goed, dan heb ik zoiets van, ja sorry maar die naam willen we graag. Want dan krijg je er toch spijt van mocht je om een andere naam kiezen. En je hebt het immers van te voren besproken met de familie. Je moet doen wat je gevoel zegt!
Bedankt meiden! Susu, daar heb je misschien ook wel gelijk in. We blijven het echt een super mooie naam vinden.....
Ja en wat is in de familie? Wordt het een neefje van jullie kindje? Dan zou ik het niet doen. Is het verder daar vanaf.. Waarom niet?
Twirler, het gaat om het zoontje van mijn broer. Alleen wonen ze niet in de buurt en de kans dat we dicht bij elkaar gaan wonen is heel klein. Ook in de toekomst. Ene kant heb ik zoiets van, het is een andere naam. Maar blijft lastig he? Ik zelf zou het andersom niet erg vinden.... We gaan het ze sowieso voorleggen!
Ja snap dat dat lastig is... Ik heb ook nichtjes en neefjes aan de andere kant van het land en die zie ik misschien 1 a 2x per jaar ofzo. En inderdaad het is toch echt een andere naam!!
Ja super lastig! We hebben een super hechte band en ik denk dat ze het ook niet erg zouden vinden, maar toch.... Haha. Tot nu toe is het echt DE naam voor ons.