Hallo allemaal! Wij zijn op zoek naar een meisjesnaam! We hebben nu zelf 2 namen, Romee en Lara Welke vinden jullie het leukst bij Daan passen? Of eventueel een suggestie?
Van deze 2 namen Romee, Lara vind ik een hondennaam. Maar eigenlijk vind ik ze allebei niet zo bij Daan passen.
Romee vind ik leuker dan Lara misschien nog wat ideetjes: Daan & Milou Daan & Lieke Daan & Nora Daan & Jolijn Daan & Rosa
Hier hebben we ook een zoon Daan (6 jaar) . 11 weken geleden hebben er een dochtertje bijgekregen en hebben haar de naam EMMA gegeven! Tis idd een populaire naam,maar we houden van kort en simpel.< succes
Ik neem aan dat je Romee 'gewoon' uitspreekt zoals het er staat. Dat is namelijk de normale uitspraak van de naam. Ik vind beide namen niet echt bij Daan passen, maar als ik moet kiezen zou ik voor Romee gaan.
Ik zou Lara doen, maae vind ze geen van beide bij daan passen. Heel raar maar op 1 of andere manier passen de boven aan gegeven sugesties beter omdat ze qua populairiteit en bekendbaarheid gelijk aan elkaar zijn. Daan & Juia Emma Sofie / Sofia Olivia Isa
Ik vind Lara leuker Hier een lijst met andere ideetjes: Alina Alizée Amber Amée Aniek / Anniek Anne, Annemée Annemijn Anouk Babet, Babette Benthe / Bente Bibi Britt Carmen Cato Charlotte * Diede Eef, Eefje Elin Elina, Eline Elize / Elise, Elisa / Eliza Elizée Ella, Elsa Emilie, Emilia Emma Esmee / Esmée Estée Eva, Evy / Evie / Evi Evelien Fabiënne Fee Feline / Féline Fem Femke, Famke Fenne, Fenna Fiene, Fien Flore, Floortje, Florine * Hannah / Hanna, Hanne Ilse Imme Indy Iris Isa / Iza, Ise / Ize Isabeau Isabel Isée Isis Ismee Iva Jade Janna, Jenna Janne, Janna Jara / Yara Jasmijn Jente / Jenthe / Yente / Yenthe Jet, Jette, Jetta Jinte / Yinthe / Jinthe / Yinte Jip - Joëlle Jolee / Jolé Joleen, Jolijn Jolie Joline, Jolien Jorinde Jorine, Jorien Josefien, Josephine Jula Julée, Julé Julia, Julie Juliëtte / Juliette Julijn Juna, June Juul * Kara / Cara Karlijn / Carlijn Kiki Kirsten Laura, Lauren Layla Lena Lente Lianne Lieke Lieve Lily, Lilly Lina, Liene Linde Lisa / Liza, Lise / Lize Lisanne Liselotte, Liselot Liv, Liz Liva Lizzy Loïs / Lois Lora Lot, Lotte, Lotta Louise Lucy Luna Lymée, Lumée Lynn / Linn * Maaike Maartje Madee / Madée Madelief Mara, Mare Marée Marije Marit Marly Maud Maya / Maja Meike Merel Merle Mette Mia Milou Mira Mirthe / Myrthe / Mirte / Myrte Mylée * Nadee / Nadée Nadine Nara Nena Nienke / Nynke Nika Nikée / Nikee Nina, Niene Ninthe Nisa Nola Noor, Noortje, Nora Novée Nyree * Philou Pien Pippa Pleun Renske Rhodee / Rodée Robin Roos, Rosa Rosalie Ruby Sanne Sara / Sarah, Saar Silke Sofie / Sophie Sophée Stella Sterre Suze, Suus * Tara Tess, Tessa Tirza / Thirza Veerle Vere / Veere Wende Willemijn Yfke Ziva Zoë
Ik vind romee en lara heel leuk en zeker ook passen bij daan! Waarom zou het niet passen? Ik vind beide namen even leuk eigenlijk. Net wat mooiere versies ( stonden op mijn lijstje) vind ik aimee ( emmee) en mara.