Onze vorige 2 namen die ik heb geplaatst vielen niet zo in de smaak. Inmiddels zijn we eventjes verder en zijn onze inzichten ook wat veranderd. Wat vinden jullie van deze 3 namen? Welke zouden jullie kiezen?
Oh jee, moeilijk zeg... Ik vind ze alle3 leuk. Mia vind ik de minste van de 3. Olivia is de 2 naam van mijn dochter en als mijn zoontje een meisje was geweest hadden we Isis hoog op het lijstje staan. Hm, ik kies toch voor Olivia. Dat vind ik een wat zachtere naam dan Isis. Maar als je uit 1 van deze namen kies kan je m.i. geen slechte keuze maken .
Zeker weten Olivia!! Isis vind ik ook wel leuk maar een beetje 'hard' en Mia vind ik meer iets voor een 65+er
Mia vind ik het leukst, vind het zowel schattig voor een kleine meid als stoer voor een grotere meid, en ook prima voor een volwassen vrouw. Olivia vind ik wat tuttig... Isis vind ik wel ok; niet mooi/leuk maar ook niet lelijk.
Met stip op 1 Olivia Ik ben nog steeds erg blij dat onze meid zo heet! Mia vind ik ook wel oke, maar ken een minder leuk iemand die zo heet en Isis vind ik niet zo.. Misschien ipv Mia Mila (sorry je vroeg niet om nog meer suggesties) succes met kiezen!!
Mila vind ik ook een mooie naam maar hij is mij een beetje te populair aan het worden. Zag dat ie ook al in de top 20 zat en dat is voor ons een reden om hem niet te kiezen.
Mia!!! Olivia vind ik juist erg oudbollig en Isis is echt niet mijn smaak (te hard). Mijn dochter heet Mia en ik vind het een mooie korte stoere en lieve naam - maar smaken verschillen natuurlijk.
Isis vindt ik niet zo mooi. Een beetje een tongbreker. Ik vindt Mia voor oudere dames, maar ken er twee die ouder zijn, dus kan daar aan liggen. Mila leuker (maar die wil je niet ) Olivia dan de leukste, maar nog veel leuker Livia. Net iets stoerder en korter, maar toch nog lief.