Wij hadden een jongensnaam: Jur, maar de buurvrouw (2 huizen verder) is bevallen en je raad het al....! Zelf vind ik Jim en Bram erg leuk, maar mijn man niet. Die is weer van de Luuk en Bas. Ik werk met kinderen en bij die namen heb ik een link met mijn werk. Lastig! Iemand een leuke stoere jongensnaam? Niet iets aparts, gewoon Hollands. En geen Y in de naam (sorry heb wensen)
Ik zou gewoon voor Jur gaan. De buurvrouw hoeft niet eeuwig de buurvrouw te blijven en je kindje draagt de naam de rest van zijn leven.. Maakt het dan echt uit dat een buurtkindje uit zijn jeugd dezelfde naam heeft?
Voor ons persoonlijk wel ja, hebben veel contact. Én daarbij vind ik het leuk om meerdere namen op ons lijstje te hebben. Dat wij over meerdere namen kunnen denken. Ik heb er al 2 uitgehaald van de reacties, bedankt!
Oh balen zeg! Ik zeg: Job! Supermooie stoere naam die in julie rijtje past En anders: Pim, Tim, Siem, Sieb, Tijn, Stijn, Rik, Mik, Sef, Mees, Abel, Niek, Nik, Wout, Sam
Cas Chiel / Giel Daan Floris Gijs Hessel Hidde Jelle Jelmer Jelt, Jelte Jens Jesper, Jasper Job Joep Joris Jorn, Joren Jort, Jorrit Jurjen Jurre Kai / Kaj Kars Koen Lennard / Lennart Lex Loek Maarten, Marten Mees, Moos Menno Merijn Mick Niek Niels Noud Pim Rein Rik Sam, Sem Siem Sil Sjors Stan, Sten Stef Stijn Sven Teun Thijs Tiemen Ties Tijmen Tijn Tim Tom / Thom Wout, Wouter