Goedemorgen meiden, Nav mijn vorige topic.. Het ziet er toch naar uit dat ik voor altijd afscheid moet nemen van DE naam. ik heb t er erg moeilijk mee maar goed t is niet anders. Voor een zoon hebben we een eerste naam die begint met een T en bestaat uit 3 lettergrepen. De volgnamen zijn N.oah B.enjamin of B.enjamin N.oah Welke volgorde vinden jullie t mooist?! Zou t fijn vinden als jullie de puntjes tussen de namen laten of alleen de eerste letters zouden willen gebruiken in de reacties. Alvast bedankt
N.oah B.enjamin inderdaad... Meid, erg jammer dat je DE naam moet laten varen voor een meisje, maar bedenk je krijgt er een heel mooi wondertje voor terug!
@mamabydream Dankjewel voor je lieve woorden! Klopt ook helemaal het verdriet om de naam staat ook los van dit kindje liefs
Het geslacht is nu wel duidelijk,meende te hebben gelezen dag je deze geheim wilde houden Maar ik vind N.oah B.enjamin erg lekker klinken,beter als anders om.
@babyangel dat was de bedoeling inderdaad. Een mens kan echter veranderen van mening nietwaar. Bedankt voor je reactie.
aah balen zeg... inmiddels heb ik ook een jongensnaam boven aan mn lijstje staan... over ongeveer een maand weet ik of ik in hetzelfde schuitje als jou zit. ik zou ook voor noah benjamin gaan hoor! ben wel nog steeds nieuwsgierig naar je meiden naam
T.n.b vind ik leuk. Ben wel benieuwd maar de eerste naam Hihi. Ben ook benieuwend wat DE naam voor een meisje was.
Ik sluit me aan Noah Benjamin. Een naam met -T- en 3 lettergrepen ... niet heel moeilijk te raden welke naam dat zal zijn.
N.oah B.enjamin Onze tweede zoon (3e kindje) heet B.enjamin, dus erg leuke naam Toen ik hoorde dat ons vierde kindje een jongen is, heb ik ook echt moeten slikken. Het idee om nooit die leuke meisjesnaam te kunnen gebruiken, deed mij echt verdriet. We hadden deze meisjesnaam (Olivia) ook al een tijdje klaarliggen, aangezien de laatste drie kinderen dus jongens zijn.
@Dolce1983 ik heb je nog even een pb gestuurd. Vind het erg fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die er verdriet om heeft. Hou zielsveel van het kindje in mijn buik dat staat er ook los van maar DE naam loslaten...nooit gedacht dat me dat zo zwaar zou vallen. Hopelijk zijn het ook mijn hormonen die het gevoel uitvergroten.