Als het voor jullie dé naam is, doen! Jullie moeten je kind de rest van je leven roepen. Ik denk wel dat je veel reacties krijgt bij het spellen van de naam. Het is wel een unieke naam, zo eentje waarvan je nooit meer vergeet hoe het kindje heet.
Vind het ook geen mooie naam, de uitspraak ook wat plat. Kwam wel laatst de naam 'Portia' tegen in een italiaans/amerikaans gezin. Beetje in dezelfde strekking als Plautia. Werd uitgesproken als Porsja. Wellicht een optie?
Ben meestal gek op aparte namen. Maar deze is wel heeeeel apart... En klinkt ook behoorlijk lomp. Ik zou het niet doen. Maar als het dé naam is, wie ben ik...
ik vind het absoluut geen mooie naam. Maar het is jullie wondertje. Misschien een idee om alvast een reserve naam te verzinnen en er over na te denken. Bij de geboorte kun je kijken welke naam echt bij haar past!
Ik vind de naam niet echt mooi, maar als jullie het mooi vinden, waarom niet. Ik vind het altijd juist leuk om originele namen te horen. Beter dan in elke klas twee keer een Sophie en twee keer een Emma. Maar dat komt misschien omdat ik leerkracht ben. Onze dochter heeft ook een naam die je niet vaak hoort. Familie is er helemaal aan gewend hoor. En niet iedereen hoeft de naam ook mooi te vinden he.
Ik zou er zelf niet voor kiezen maar heel gek vind ik de naam niet hoor. Ik zou eerder voor die naam kiezen dan voor bijv. een naam als Pip of Pleun dat vind ik dan weer vreselijk... Ik denk wel dat veel mensen even aan de naam moeten wennen.
Plautia Urgulanilla - Wikipedia Ik ben niet zo van de Romeinen,ze hebben hier nogal wat mensen afgeslacht maar ik vind de naam wél mooi!
Hierdoor kwam de cola mijn neus uit Maar even over de naam.. ik vind hem heel hard klinken en onvriendelijk. Portia vindt ik dan mooier klinken.... succes met het uitkiezen!
Ik reageer niet snel maar jemig nu moet ik wel. Ik vind het echt een verschrikkelijk lelijke naam. Klinkt als een soa (platjes) haha! Nee even serieus ik vind het echt een pestgevoelige naam.