O eindelijk, eindelijk mijn vriend kwam aan met DE jongensnaam. Een naam die we allebei heel mooi vinden. Het klinkt idioot, het spijt me, ik wil hem nog niemand zeggen. Waarschijnlijk zeggen anderen; "is dat alles, niks bijzonders". En dat kan ik nou net niet hebben, au. Maar ik ben zo BLIJ!
gefeliciteerd! tuurlijk is het wel bijzonder, het is jullie perfecte naam! Wij hebben ook geen "bijzondere" naam maar het was toch heeel moeilijk om m uit te zoeken dus ik begrijp hoe blij je bent! JOEHOE!
Ik vond het ook zo fijn om DE namen te weten, was echt een pak van mn hart, maar jeetje wat vond ik het moeilijk om deze nog niet te delen met familie en vrienden. Alleen daarom was ik al blij dat ROOS geboren is
fijn is dat he Ik moet zelf altijd zo lang wennen aan de namen, ik kon pas na een maand tegen mijn man zeggen, nou dat is DE naam Maar ik ben er nu ook erg blij mee!
Gefeliciteerd hoor! :d Wij hebben ook heel lang na moeten denken over DE naam, en uiteindelijk zijn we er nu definitief uit! Het wordt een naam die we al op ons lijstje hadden staan voordat ik zwanger was, maar voor ons ís er gewoon geen mooiere naam voor dit kindje! Ik begrijp goed hoe blij je bent...