Wie wil er even naar mijn kaartje kijken en me eerlijk zeggen of het uberhaupt nog mogelijk is? Heb er geen goed gevoel bij, maar das misschien omdat we alweer een tijdje bezig zijn. Zijn er succes verhalen met zo'n kaartje? Liefs, Maar
Maar, let nou op die van marb! Zolang je niet zover letterlijk de put inzakt zoals ik, is er nog wel kans hoor. Hij kan morgen of overmorgen omhoog gaan! no worries yet. Lotteke, hij is erg hopsig he je kaartje. Ik weet t niet meis....sorry, mar da's mijn eerlijke antwoord. Heb echt geen idee. Denk wel als je zwanger mocht zijn, dat ie echt nog omhoog moet.
lotteke: Gezien je positieve ovu test en de stijging zou ik in de eerste instantie denken een ei op dag 18, maar daarna zakt tie wel weer heel erg. Lastig ook omdat je pas later bent gaan tempen...
Ja hoor! Kijk maar op deze bladzijde bij Majkuh en Houmar, die kaartjes lijken wel aardig op die van jou http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... &start=210
Het kan absoluut wel met zo'n temp Maar, maak je niet druk.. Ik heb meer zwangeren kaartjes gezien zoals de jouwe, met zo'n lange lijn na je ei. Heb ook kaartjes gezien met een grote dip (bekende innestellingsdip) die niet zwanger waren, dus daar ben je ook niet zeker mee hoor. Ik duim voor je. En wacht het nog even af, maak je nu nog niet te druk.
I know MP, maar soms kan je hoofd zo'n loopje met je nemen! Het gaat al een stuk beter hoor. Ben vast lekker met de Kerst voorbereidingen bezig...hihi