Voor de gein een moeders voor moeders zwangerschapstest gedaan,had er nog een paar liggen namelijk.Puur om te kijken hoe die er nega uit zou zien.........HIJ IS POSITIEF! Maar had afgelopen dinsdag eisprong?!?!?!?Mijn camera is niet zo best maar willen jullie please even kijken?en zeggen wat jullie ervan denken??????
meid, is dat een gewone zwangerschapstets? ik zie helaas helemaal niets, de foto's zijn te vaag.. misschien over een paar dagennog eens testen? succes! liefs
De foto's zijn idd slecht,maar in het echt staat er duidelijk een roze lijn!Ik ben echt in de war nu...hoe kan dit????
Oh meid wat een slechte foto's, zo jammer! Ik heb echt me best gedaan en zie ook heeeel vaag iets maar dit ligt denk ik toch echt aan de slechte foto hoor. Echt balen hè dat je geen betere foto kunt maken. Maar goed, als je dinsdag een eisprong had dan heb je toch hoogstens je innestelling? En vanaf dan wordt er pas hcg aangemaakt. Dus dan klopt er iets niet. Als je zelf duidelijk een streep kan zien, moet er toch echt hcg in je urine zitten, alleen dan moet je denk ik toch echt al eerder je eisprong hebben gehad. Succes iig ermee. Laten we hopen dat dit gewoon een onverwacht wondertje is Groetjes Gwen
Als ik van een afstandje kijk zie ik ook wat hoor.. en zeker als jij zegt dat er binnen de tijd een roze tweede streep verscheen zou ie positief zijn! Mocht je dan niet net bevallen zijn of een miskraam hebben gehad zou je dus zwanger zijn, en dan denk ik persoonlijk niet van afgelopen dinsdag.. dus dan zou je geen eisprong hebben gehad deze maand en van de vorige maand al zwanger zijn? al lijkt ie me dan weer erg licht.. Dus hoe weet je dat je toen je eisprong had? Een puntje.. Hoelang heb je ze al? testen hebben een houdbaarheidsdatum he.. misschien dat ze dan anders reageren ofzo?!!!!
Hmmz.. zit weer niet op te letten zie ik! ik zie net je onderschrift.. Helaas denk ik dat als je idd een eisprong hebt gehad de 17e of 18e dat de test nu niet positief kan zijn van een zwangerschap.. Maar of er nog hcg in je urine kan zitten van een vmk? dat durf ik ook niet te zeggen.. Moeilijk dus! misschien even een verloskundige bellen?
Ik ga helemaal scheel kijken van die wazige foto's .Maar het lijkt mij heel onwaarschijnlijk dat je zo kort na je eisprong positief kan testen. Dan is er grote kans dat de bevruchting nog niet eens plaats heeft gevonden... dus laat staan de aanmaak van hcg Miss later nog eens testen. Succes!
Dames bedankt voor het mee turen!Ik denk dat het een vals positief was....Heb net getest met kv 2 voor 5 en die is negatief......Poeh dat was een slopend weekend, maar er is nog kans....Bedankt!