hoi meiden. we zijn een beetje aan het brainstormen over meisjesnamen. er zijn er een paar die mijn vriend en ik allebij heel mooi vinden. dit zijn: Ninthe Megan Faye Romee Kaylee vooral de combinatie Ninthe Faye of Ninthe Romee vinden we heel leuk. wat vinden jullie een mooie naam? en hebben jullie misschien aanvullingen?
Ninthe, zo heet mijn nichtje ook. Dit vind ik de mooiste, maar Romée vind ik ook wel mooi. Kaylee vind ik niets, maar ik houd dan ook niet van Engelse namen.
Ninthe vind ik een hele mooie naam. Als ik zou moeten kiezen van jou lijstje zou ik er Faye achterplakken... heel sprookjesachtig en lief.
Ik ga ook voor Ninthe. Ik vind het een erg leuke naam, maar mijn man is er niet kapot van, dus hier gaat het 'm niet worden.
Ik vind Ninthe, Faye en Megan het mooist. Megan viel hier af, omdat mijn naam al met een 'M' begint. Ninthe Faye klinkt in elk geval erg mooi samen... Hoewel Megan Faye (ik type telkens automatisch Fae ) ook een erg mooie combi is.
kaylee.!! als mijn vriend overstag was gegaan had mijn dochter ook kaylee geheten. maar hij vond nikki mooier. dus het is nikki geworden. bij een evt 2e dochter probeer ik toch kaylee er alsnog door te krijgen
hoi meiden. bedankt voor jullie reacties! gelukkig hebben we nog even maar we denken toch dat ninthe de eerste naam gaat worden als het een meisje is. @athina. ik snap dat je steeds fae wilde typen fae vinden wij ook een mooie variant maar omdat mijn vriend en ik allebij franse namen hebben en faye de franse variant van fee is vonden we dat leuker meer reacties en aanvullingen zijn altijd welkom!
Lastig kiezen idd,het zijn allemaal mooie namen. Misschien voor jezelf hardop uitspreken en kijken wat het lekkerst klinkt?
Ik vind Romee erg mooi!! Ninthe ook wel, maar die naam hoor je tegenwoordig zoveel dat vind ik er jammer aan...
Is dat zo? Ik hoor hem hier op het forum regelmatig in de lijstjes, maar in het echt heb ik hem nog nooit gehoord.