Help, kan geen keuze maken!

Discussie in 'Babynamen' gestart door mira81, 9 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aura

Aura Niet meer actief

Ik vind Sterre het mooist (niet zo gek natuurlijk gezien mijn handtekening) Moet altijd wel even slikken als ik een moeder Sterre hoor roepen maar het is en blijft een geweldig mooie naam.

2. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Lotus en Elin vind ik erg leuk!

Lotus is toch een waterlelie? Dat vind ik dan weer wel een mooie associatie!

3. senna1979

senna1979 Fanatiek lid

3 feb 2006
    1.496
    0
    0
    verpleegkundige op een woongroep voor mensen met e
    Zuid Holland
    Ik vind Elin de mooiste naam, staat ook erg hoog op mijn lijstje (enige minpuntje is dat Elin minder mooi staat bij Marin).

Groetjes Senna

4. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Lotus: doet me denken aan de chinees, aan een waterlelie, aan wcpapier, aan een auto... nee dus.
    Dewi vind ik 'idols' en Elin en Sterre zouden mijn keuze niet zijn maar daar gaat het niet over.
    Ik zou 100% voor Faya gaan, buiten dat het een zeldzame naam is die je dus maar heel weinig hoort, vind ik hem ook nog eens héél erg mooi! Succes, ik vond de naam zoeken, en dan bedoel ik nog meer het eens worden :D, het allermoeilijkst geloof ik!

5. gupsie

gupsie Lid

19 aug 2009
    52
    0
    0
    Ik ben zeker voor Lotus, stond ook op ons lijstje. Buurmeisje heet ook zo, en is een leuke meid van 8. Aangezien we gaan verhuizen over 6 maanden vonden we het dus geen probleem ons kind zo te noemen. Later hebben we toch voor aan andere naam gekozen.

Succes.

Groetjes Gupsie

6. Mama sinds 2009

Mama sinds 2009 Fanatiek lid

1 mei 2008
    1.522
    0
    0

7. mira81

mira81 Lid

7 okt 2009
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Bedankt voor jullie reacties/mening ... toch altijd goed om te horen wat anderen ervan vinden. Ik weet wel dat je de naam zelf vooral leuk moet vinden...maar toch ;)

Denk toch dat we een Lotus-je op de wereld gaan zetten (ik dan althans hihi)

8. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Wat fijn dat je er uit bent!!

Lotus is een erg mooie naam, maar niet mijn "ding" (misschien iets te modern voor mij hihi) - Gelukkig maar dat we allemaal verschillende meningen hebben!!!

Maar Elin (als: eelin) komt zeker op mijn lijstje ;)

9. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.528
    899
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Sterre.Dewi is ook leuk maar een supervelend nichtje van mijn man heet ook zo,brrr...

10. butterfly83

butterfly83 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.045
    46
    48
    friesland
    Elin en Faya vind ik mooi!
    Persoonlijk vind ik Lotus echt vreselijk...
    Smaken verschillen!

groetjes en succes met de keuze

Deel Deze Pagina