dag dag, ik ga het kort houden, ik was vorige week bij de HA omdat mijn buik raar voelde en ik darm patient ben. De HA heeft voor alle zekerheid een ZS test gedaan om dat uit te sluiten. Hij was negatief. (JAMMER) Maar nou ben ik al een paar dagen over tijd!! Kan het zijn dat het toen niet meet baar was? Zat toen op dag 24 van de 28 dacht ik. Kan het nu zijn dat ik wel zwanger ben. Lijkt me namelijk erg stug omdat het toen ook niet gemeten was. Ze hebben het wel in mijn urine onderzocht. gr 'Nita
ik zou nog eens testen kan best zijn dat je te weinig hcg had Veel succes ermee meid hoop dat je zwanger bent
meis wat vervelend! Ik sluit me aan bij de andere meiden. Gewoon ff opnieuw testen dan heb je meer duidelijkheid Succes! Dikke knuf moni
opnieuw testen meis, kan best nog te vroeg zijn geweest! ik teste met me 1e kindje pas 2 weken overtijd positief, hangt net van de hormonen af die in je lichaam zitten.
Als de ha 4 dagen voor je Nod heeft getest heb je kans dat er nog niet genoeg HCG was aangemaakt. Testen meid. Succes en ik hoop het voor je.
ik zou ook nog ff een testje doen , nu ben je dan 8 dagen verder en wie weet is ie nu wel positief ! succes !!