temperaturen en nachtdienst

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door lynnetjee, 18 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lynnetjee

lynnetjee Bekend lid

30 jan 2014
    647
    0
    16
    verzorgende ig
    limburg
    hallo dames!

ik heb een vraag waar hopelijk iemand van jullie een antwoord op heeft!
    ik ga woensdag de nachtdienst in maar ben sinds 2dagen begonnen met tempen.
    dit doe ik altijd om 6.00 omdat ik had gelezen dat dit altijd op de zelfde tijd moet.
    maar kan ik als ik nachtdienst heb gewoon tempen zodra ik wakker word in de middag? want om 6.00 zal weinig nut hebben.

alvast bedankt!

2. Sdi86

Sdi86 Actief lid

18 feb 2014
    184
    0
    0
    Verpleegkundige
    Hoi Lynnetjee,

Ik had ook regelmatig nachtdiensten en tempte altijd om 05.45 uur. Omdat dit niet haalbaar is tijdens nachtdiensten deed ik het altijd wanneer ik wakker werd, einde van de middag. Temperatuur kwam dan wel redelijk overeen met de andere dagen. Net als wat je zelf al zegt dus ;).

Succes met temperaturen!

3. lynnetjee

lynnetjee Bekend lid

30 jan 2014
    647
    0
    16
    verzorgende ig
    limburg
    o dankjewel! dan ga ik dat maar doen!

4. SD6

SD6 Bekend lid

15 nov 2011
    598
    243
    43
    Vrouw
    Amsterdam
    Hee meis, ik temperatuur ook weleens eerder of later hoor, kan volgens mij geen kwaad, ook bij mij ligt het meestal redelijk gelijk aan wat ik anders zou meten, en dat is dan gebaseerd op de dagen ervoor of erna... Mijn wekker wil weleens niet afgaan en heb een leuk hondje die me ook vaak net iets eerder of veel te vroeg wakker tippelt en dan wil ik dus ook weleens gelijk temperaturen of de wekker verzetten zodat ik toch nog genoeg tijd heb om betrouwbaar te temperaturen, ik moet namelijk ook weleens nodig naar de wc en verzet dan de wekker als ik anderhalf uur te vroeg ben ofzo naar een uur na mijn normale wekker. Klinkt logisch he?:p

Deel Deze Pagina