Help!! kan iemand mij hier mee helpen ?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door a1974, 10 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. a1974

a1974 Bekend lid

5 mrt 2012
    540
    0
    0
    NULL
    Spanje
    Hoi allemaal!

Heb even wat vraagjes over ovu testen en de lh.

Ben sinds 4 dagen bezig met ovu testen , heb die van sesitest dipsticks.

Ik denk dat ik gisteren mijn LH piek heb gehad .. zie bijgaande foto.

Bovenste is van gisteren ..Middelste gisteravond en onderste van vandaag .

Ook nog wel 2 strepen maar 1 klein verschil het donkere randje aan de linkerkant is iets minder donker.

Nu mijn vraagjes..

Is deze nog steeds positief ?

Als je nou een eisprong heb gehad , keldert de LH gelijk naar beneden of gaat ie rustig af bouwen ?

Ik kan niet echt deze maand achterhalen door cervix slijm in welke fase ik zit . Kon het iets uitrekken maar was niet veel :( lekker praatje sorry.!

Dit is allemaal even nieuw voor mij de ovutesten en temperaturen ook . Sinds deze cyclus mee begonnen .. Had gisteren en eergisteren 36.6 en vandaag was het 36.8 Dus ei nu geweest ? Snap er niks meer van Helpppp! :D

Bijgevoegde bestanden:

2. jose1710

jose1710 Lid

24 nov 2008
    62
    0
    0
    Ik denk dat je hem gisteren heb gehad, maar hij springt dan tussen de 24 en 48 uur, dus gewoon nog ff doorgaan met klussen zou ik zeggen :)

3. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Ik denk ook dat je hem gisteren hebt gehad! :)

4. a1974

a1974 Bekend lid

5 mrt 2012
    540
    0
    0
    NULL
    Spanje
    Dank je wel voor jullie reacties en we knuffelen gewoon lekker door :D

Maar hoe weet je nou met zekerheid dat ei geweest is ? En wat houdt nu nog 2 streepjes in dan ?

Weten jullie dat toevallig ?

5. mamabri

mamabri Niet meer actief

hoi hoi druk bezig voor de 3e? haha. hij is gisteren geweest dus vanaf dat moment 24-48 uur aanhouden. sensitest geeft bij mij altijd wel een lichte streep, je moet er pas wat op uit doen als beide strepen gelijk zijn. heel veel succes :p

6. a1974

a1974 Bekend lid

5 mrt 2012
    540
    0
    0
    NULL
    Spanje
    heey Mamabrie :D

ja ben er druk mee haha ! Ja hier worden ze ook niet echt paarser geloof ik haha wat een gedoe :p

Wat bedoel je met je moet er pas wat op uit doen als beide strepen gelijk zijn ? Maar hoe weet ik nou zeker dat ie geweest is haha !

Heb nog wel kunnen knuffelen maar als dit waar is had ik dus bijna kunnen missen ! Want ben altijd dik een week ongi en nog wat " naprut " haha en ei komt/ is geweest nu een week te vroeg is dat niet gek ?

Haha ik ben ook zo'n leek Mamabrie lol :p Hoe gaat daar ?

7. mamabri

mamabri Niet meer actief

J hier gaat het goed, wel beetje grieperig, maar wat wil je met dit weer?? Zon, regen, weer zon en nog meer regen zucht, hoe is het weer in Spanje?
    Wat ik bedoelde dat een ovulatietest pas positief is als beide strepen even dik zijn, dus als de teststreep lichter is dan is ie negatief. Ik deed het zo, als ik dacht dat ie positief was, teste ik de dag daarna weer, als ie dan lichter was had ik mijn lh piek gehad. Je bent nog niet te laat hoor, vanaf die test van gisteren moet je 24-48 uur aanhouden dan is pas de ovulatie. Dus als jij gisterenavond nog hebt geoefend en evt vanavond weer, zit je in theorie goed :D

Deel Deze Pagina