Ik denk ook positief, vooral omdat de rand donkerder is. Ik zou ook even doorgaan met testen om te kijken of de streep in zijn geheel zo donker kan worden. Maar op zich denk ik dat dit je piek al kan zijn.
Ik had gister ook een donkerdere test dan ik de 2 keer eerder had... Vandaag was hij weer heel licht... Zal hij dan toch gister positief geweest zijn? Deze was gister... Door het licht is de kwaliteit niet heel goed... Vandaag was echt heel licht
Even doortesten denk ik nog als je op Google positieve kruidvat ovulatietest intypt kunnen ze nog wel meer knallen.
Ik had zondag en maandag getest en toen gestopt omdat we toch nog even 2 maanden zouden wachten... Tot mijn man gister besloot er toch voor te gaan.. Als ik naar de test van gister en vandaag kijk, vermoed ik eergisteren/gister m'n ovulatie heb gehad... Gezien hij duidelijk donker was dan de andere 3 negatieve, die waren heel licht roze. Of was gister gewoon donker negatief?
Ah zo dat je je piek misschien hebt gemist ja dat zou goed kunnen hoor al het weer afloopt. Even misschien morgen nog testen
En waren we dan nog op tijd of te laat... Haha ik wou dat je gelijk al weet of je op tijd bent of niet na een jaar wachten gaat mijn man nu eindelijk mee in mijn wens. Wanneer zou ik kunnen testen?
Voor je eisprong en op je eisprong ben je zeker vruchtbaar. En je ei springt na een positieve test binnen 24-48 uur dus opzich maak je dan die gehele uren kans
Dan maar hopen dat hij toch positief was gister ... Spannend!! Dag 11 en 12 van mijn cyclus ook geklust maar ik denk dat dat te vroeg is geweest vorige week zaterdag en zondag was dat.