hoi iedereen 29 november heb ik mijn laatste NOD gehad ( ik ben trouwens nog steeds aan de pil) , ervoor had ik ontzettend last van vermoeidheid , etc... en we vermoedden dat ik zwanger was ,de 1e avond van mijn NOD heb ik een zakje met 2 donkere bolletje sin verloren , zou dit een vruchtje geweest zijn ? Nu 29 november was mijn NOD . 2 dagen erna kreeg ik last van dunne ontlasting ( maar geen hevige diarree) , dit zou geen kwaad gekunt hebben . Sinds vorige week Maandag- dinsdag heb ik weer ontzettende last van vermoeidheid . Net zoals voorheen , een beetje pijn in mijn borsten maar nou niet extreem hoor . Gisteren en eergisteren had ik plotseling last van heel licht bruinverlies . Maar toch genoeg om gezien te hebben dat het bruin is zou dit een innesteling kunnen zijn ? wat denken jullie
en je bent nog steeds aan de pil? denk niet dat het dan een innesteling is. maar wil je zwanger worden of wat is je bedoeling? ik snap er eerlijk gezegd niet veel van.
hey dan zal ik me even verduidelijken dat is uiteraard neit zo'n kort verhaal : zo'n anderhalve maand geden had ik enorme last van buikpijn misselijkheid , draaiingen , etc... naar de husiarts en deze was overtuigd van een beginnende zwangerschap , een bloedtest , daar kwam niets uit . Maar de symptomen bleven .De huisarts had voorgesteld om tijdelijk te stoppen met de pil om zeker te zijn dat er geen problemen zouden zijn met de zwangerschap , dit gebeurde in mijn stopweek , dinsdag tot donderdag had ik dan mijn menstruatie (kon ook opgewekt zijn door de pil) en normaal moest ik de zaterdag herbeginnen maar dit deed ik niet Ik werd misselijker en kreeg meer pijn , daarom moest ik eerst onder een echo : hieruit kwam dat er 2 gezwellen zaten op mijn eierstokken ( dit was op de dinsdag erop ) mijn baarmoederslijmvlies was ook dik en ik zou mijn maandstonden gaan krijgen volgens de dokter . Hij stelde voor dat ik ook op controle ging bij de gynaecoloog ( ondertussen was ik nog steeds niet aan de pil) deze vertelde me dat het eigenlijk een eisprong was hij vond het erg vreemd datdeze zo vlug gekomen was ... Na meerdere onderzoeken bleek het om mijn appendix te gaan ,d eze werd samen met netten rond mijn buikvlies weggenomen , wanneer de eerste dag van mijn natuurlijke maandstonden eraan kwam ben ik terug normaal als anders de pil beginnen nemen . Ik heb vrij veel last van diarree en dat baarde de dokter en gynaecoloog zorgen ivm de werking ervan . Belangrijk is wle in welke week het is . Ik kreeg ongeveer de 14e dag van mijn pil enorme last van vermoeidheid , en begonnen heviger te transpireren . Dit vond ik erg vreemd aangezien dat weinig gebeurd , het kon uiteraard ook bijwerkingen van de pil zijn ( al heb ik deze nog nooit bijg een enkele ppil gehad) . Mijn maandstonden kwamen in de stopweek een dag te laat maar kwamen er alsnog door daarin zat een vliesje : geen slijm , maar echt een vliesje met 2 rode bolletjes in .Natuurlijk is dit geen zekerheid maar met dat verdween ook mijn andere klachten (zeker de vermoeidheid) Nu ben ik dus in de 2 e ronde van de pil , in mijns topweek heb ik 2 dagen last gehad van diarree volgens de dokter is dit geen gevaarlijke week . Dus heb ike rniet zo veel aandacht aanbesteed Vorge week ( dus de 2e week van de pil nemen ) ben ik weer ontzettend moe geworden , net als voorheen , en is mijn ontlasting veel anders . Zaterdag en zondag heb ikdan een bruin verlies gekregen , ik heb al tussentijdsebleodingen gehad, maar dat was helemaal anders ... hopelijk ben ik nu wat duidelijker het is niet d ebedoeling dat ik zwanger wordt aangezien ik de pil neem ;- ) maar nu maak ik me echt ongerust zeker met wat er de laatste maanden is gebeurd groetjes
Nou Thought...nu begrijp ik er nog minder van dan in je korte uitleg sorry! Ik denk als je je echt ergens zorgen over maakt je beter de HA kan bellen en als je denkt of je wel of niet zwanger bent kan je beter even een test er tegenaan gooien. Succes.
hey meiden dinsdag heb ik er een testje tegenaan gegooid . En geen 2e streepje vandaag heb ik dit nogmaals gedaan en na 5 minuutjes een heel licht streepje. Dit wordt steeds donkerder ( maar ja daar mag je niet naar kijken , zeker ? bijd e andere testejes heb ik nog na een 3 u gekeken en daar was er geen streepje) ik ga asap naar de dokter en ga er zondag weer een testje tegenaan gooien groetjes