Help!! Kan ik zwanger zijn???

Discussion in 'Zwanger worden' started by Helpp, Mar 15, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Helpp

Helpp Nieuw lid

Mar 15, 2014
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedenmorgen! Sorry dat ik er ineens tussen kom maar ik zit echt met een vraag. Op 8 maart de zaterdagnacht op zondag heb ik onveilig seks gehad met iemand die nog niet officieel m'n vriend is. Hij was klaargekomen in mij en bleef ook nog anderhalf minuut erna in mij liggen voordat hij eruit ging. Nu weet ik niet of ik vruchtbaar was, omdat ik niet meer wist de hoeveelste van februari ik ongesteld was(ik vermoed rond de 21/ 22 februari) nu ben ik gisteren misselijk geweest geuren op school kon ik niet uitstaan voelde alles in m'n keel zitten om het eruit te k..... nou ik heb een test gehaald gister en kwam negatief uit ( had ik zelf ook wel kunnen weten omdat het veeeels te vroeg is. nu heb ik sinds vanochtend echt hele erge buikpijn menstruatie buikpijn. Echt erge krampen dat ik naar de wc ging en dacht dat het daaraan lag maar niet dus. Ik moet pas weer volgende week rond de 20tigste denk ik ongesteld worden. Iemand die mij kan helpen of het tussen m'n oren zit omdat ik zo graag ook een kindje wil want dit maakt mij zo depressief of ik het teveel wil dat ik dingen zoek of dat er echt mogelijk iets zou kunnen zijn?? Gr.. alvast bedankt

2. SDonya

SDonya Niet meer actief

Bij onveilige seks kan je altijd zwanger raken. Lijkt me dat je daar van op de hoogte bent zodra je beslist om seks te hebben

3. Twinkeltjes

Twinkeltjes Niet meer actief

Ik weet niet hoe oud je bent, maar ik neem aan dat als je volwassen bent jij en je (nog niet) vriend allebei wel weten dat je van onveilige seks zwanger kunt raken toch? Aan de ene kant wil je graag een kindje zeg je dus zou het logisch zijn dat je geen anticonceptie gebruikt. Maar aan de andere kant heb je geen relatie en weet je dat je daarom moet wachten? Ik zou zeggen over een paar weken weer testen.

4. Helpp

Helpp Nieuw lid

Mar 15, 2014
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja daar ben ik me van bewust. Op dat moment waren we niet bewust ervan en we hebben er nu ook geen spijt van alleen wordt ik gek van het idee of ik bewust baar symptomen zoek terwijl het gewoon onlogisch is of omdat er echt iets kan zijn want mijn ex met wie ik 5 jaar ging we hebben 3 jaar onveilig seks gehad maar hij ging wel altijd voor het zingen de kern uit dus ik was altijd bang dat ik geen kids kon krijgen(nooit op getest ook zou ik niet durven) en door de negatieve test gister ging mn hoop al helemaal weg terwijl ik waarschijnlijk toch te vroeg ben na een week. En ik ben 23 jaar (en dankjullie wel voor jullie snelle reacties !

5. wendysmile2

Mar 17, 2014
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo ik heb een vraag. Afgelopen week was ik maar 1, 5 dag ongesteld het was niet zo als anders. Daarna kreeg ik enorme buikpijn en misselijk telkens. Drink altijd koffie maar als ik het nu drink word ik er beroerd van.
    Ik ben ook al meer.als een jaar gestopt met de pil.
    Zou het raak kunnen zijn??
    Alvast bedankt voor jullie reactie

6. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

May 18, 2012
    3,897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    @Help: Het kan, als je rond de 20ste ongesteld moet worden heb je kans dat je zwanger bent. Maar je kan echter pas testen als op je NOD, dus nog even in spanning afwachten dus.

7. hippydepippy

hippydepippy Fanatiek lid

Apr 23, 2013
    2,331
    3
    38
    Achterhoek
    Zou als ik jou was over een dag of 3 of 4 nog een test doen als je tegen doe tijd nog niet ongesteld bent geworden. Je hebt waarschijnlijk wel precies seks gehad in je vruchtbare periode. Succes met afwachten!

8. sara 2000

sara 2000 Lid

Mar 25, 2009
    59
    0
    0
    leiden
    En ben je ongesteld of zwanger? Ben benieuwd hoe het nu gaat:)

Share This Page