Hoi dames , ik zit even met een vraagje ik had dinsdag allemaal vruchtbaar slijm en gisteren weer. Gisteren ook een positieve ovulatietest gehad. Nu was ik gister morgen ineens heel erg misselijk op me werk dat ik echt even moest gaan zitten. Gisterenmiddag kreeg ik lichte steekjes onderin me buik en die werden steeds erger. Vanmorgen had ik er ook nog een beetje last van. En sinds gisteren ineens heel erg in me rug. Ik ben sinds gisteren ook ontzettend moe. Echt heel loom. In me rug en die misselijk heid heb ik nog nooit gehad tijdens mij eisprong. Zou dit nou daardoor komen? En Zou me ei al gesprongen zijn of niet volgens me temperatuur? En zullen we vandaag nog klussen of niet meer? Sorry voor alle vragen maar vindt het zo raar dat ik dit tijdens me eisprong heb
hoi hoi, ik had gisteren ook een positieve ovutest, en sochtends begon ik al pijn te krijgen wat met etenstijd(savonds) het ergst was, ook had ik last van mijn onderug en misselijk ze zeggen dat het groeipijn is maar dat hij dan nog wel moet springen
Oke dan ja en ik heb ook al 3 dagen hoofdpijn. Echt vervelend haha , maar nee temperatuur is 0.1 gestegen vanmorgen. Is me ei dan al gesprongen of Nog niet?
Volgens mij is je eisprong netjes in het midden van je cyclus geweest, op maandag 17/03. Lijkt me volgens je temp kaartje. Die symptomen kunnen vanalles zijn.